۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

اختلاس در مخابرات!؟


یک ایمیل رسیده:
"... می خواستم پیشنهاد بدم که بسیاری ازکارکنان، اطلاعاتی درخصوص اختلاس در ...  دارند.
چطور وچگونه این اطلاعات را درمعرض آگاهی عموم قرار دهیم؟ آیا شما این امکانات را دارید؟"

مخابراتی ها:
اگر مدارک واقعی و مستندی در اختیار دارید بفرستید تا در راستای دفاع از منافع بیت المال، کارکنان و سهامداران شرکت منتشر گردد. با ایمیل تماس بگیرید.

۱۱ نظر:

  1. سلام فکر کنم پست قیلتر رو حذف کردید. میشه بگید چطور رجیستر کنیم؟

    پاسخحذف
  2. همکاران گرامی توجه داشته باشند چندی است حقوق ماهیانه مان را که معمولا قبل از پایان هر ماه دریافت می شد، آنطرف ماه یعنی در ماه بعد دریافت می کنیم لذا توجه داشته باشید ظاهرا ضد و بندهایی با بانکهای طرفشان دارند که ما بی اطلاعیم
    شاید می خواهند سود ماهانه واریز حقوق به بعضی از حسابهایشان بیشتر شود و ....... لطفا به این موضوع بیشتر توجه کنید در صورت داشتن هر گونه اطلاعاتی ما را بی خبر نگذارید. باتشکر

    پاسخحذف
  3. بی خبر شهرستانی۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۱

    از جلسه دوشنبه چه خبر؟

    پاسخحذف
  4. سایتمونم هم که فیلتر شد ماشالله چقدر ظرفیت انتقاد پذیری دارند این مسئولین محترممون لطفا یه فیلتر شکن مناسب ارائه بدید

    پاسخحذف
  5. آقا ما شنیدیم افزایش حقوق به صورتی پلکانی شده ! مثلا" از برج 8 پارسال تا پایان سال 7 درصد و از اول سال 89 تا ماه 6 بیست درصد و سه ماه پاییز هم بدون افزایش می باشد . کسی در این مورد خبر دقیقتری داره؟

    پاسخحذف
  6. همکاران عزیز :
    در روز دوشنبه هیچ جلسه ای برگزار نشد.
    تنها یک جلسه در بین کلیه همکاران در سطح شرکت با موضوع جلوگیری از برگزاری تجمع و ممنوعیت مرخصی ، خروجی،ماموریت اداری و... برگزار شد که نتایج بسیار قابل توجه ای داشت .
    از جمله اینکه میگویند:اگر این ممنوعیت اجراء نمی شد
    تعداد افرادی که قصد تجمع داشتند بسیار محدود بود لیکن این حرکت باعث شد اتحاد بیشتری بین همکاران ایجاد گرددومنتظر اقدام بعدی و در صورت عدم تحقق خواسته ها و با اعلام زمان تجمع عظیم به این حرکت به حق صنفی خودادامه دهند.
    در آخر بنا بر اطلاعات کسب شده از منابع اطلاعاتی،علیرغم محدودیتهای اعمال شده در دوشنبه سیاه تعدادی ازهمکاران مناطق مخابراتی در محل حاضر شده بودند که با هدایت همکاران حراستی از محل دور شدند.(www.ashenatct@aol.com)

    پاسخحذف
  7. اگراختلاس یا همان پول باداورده وناحق درمخابرات نبودرییس روابط عمومی که سالها خون همکارانش راتوی شیشه کرده دم ازکاربرای مخابرات نمی زدکسی که سالهاست یک ماشین امضابه اسم خانم معاون راتوی روابط عمومی کاشته وخودش اینطرف و آنطرف دنبال دلالی است . کوچکترین کاری را توی روابط عمومی آنقدربزرگ میکنه تاچند برابر ازجیب بیت المال هزینه کندوکسی هم نیست که جلوش را بگیره. البته آنطور که شنیدیم پرونده های قطوری درحراست وبازرسی داره ولی همیشه با چاپلوسی ودوره کردن مدیران خرش را می راند . خداآخرعاقبت این بهترین سازمان دنیا را با این مدیران نالایق به خیر کند

    پاسخحذف
  8. سلام
    به خاطر این پیشنهاد تبریک میگویم. فوق العاده بود. از همه همکاران و دوستان عزیز میخواهم از این پایگاه که مورد توجه همه قرار گرفته برای آشکار کردن سوء مدیریت ها و سوء استفاده ها استفاده کنند. بسیارند کسانی که در اتلاف سرمایه شرکت سابقه دارند و هر بار با تعریف پروژه های جدید و بدون استفاده سرمایه های شرکت را به صورت کلان به هدر می دهند. همین افراد اعتراضات کارشناسی را نادیده گرفته و یا سعی در حذف و یا تنبیه افرادی می کنند که این مسائل را گوشزد می کنند و یا انگ های سیاسی و مذهبی می زنند در حالیکه اولین شرط ایمان، درستکاری و پاک بودن و متعهد بودن است. و اما صاحبان شرکت تنها کم کردن حقوق کارکنان را راه حل کم کردن هزینه ها می دانند. شاید هم مشاوران خوبی ندارند !!!. بیایید ما مشاوران شرکت مخابرات باشیم و نابخردی ها و سوء استفاده ها را در شرکتی که متعلق به ما هم هست عیان کنیم.

    پاسخحذف
  9. بسمه تعالی
    مدتها بود که دل خوش کرده بودیم که انشالله بعداز خصوصی شدن هم حقوق هایمان زیاد میشود و هم اینکه این مدیریت باندی و دولتی از بین میرود و هم در امد شرکت بالا میرود و هم کارامدتر میشود و میدان برای افراد کاری وباسواد و دلسوز بازتر میشود متاسفانه هیچکدام که عملی نشد انگیزه ها از بین رفت و روز به روز هم بدتر میشود. باز گرداندن اعتماد به کارکنان شرکت بقدری مشکل است که از چهره شان میشود فهمید که چقدر مایوس و دل شکسته هستند حال که امیدی به اصلاح مدیریت و تعویض بی لیاقت ها نیست و رییس و روسا قرار نیست که تکانی بخورند پیشنهاد دلسوزانه دارم که اقلا کاری کنند که با دادن چند سال امتیاز ما را زودتر از موعد بازنشسته کنند که هم مخابرات از شر متخصصین و افراد کاری و دلسوز رها شود وهم مدیران باقی مانده هر کاری خواستند بکنند و اقلاا کارکنان دلسوز خون دل نخورند چون تجربه نشان داده هر چه تقاضا و خواهش و امر به معروف نه تنها جواب نمی دهد بلکه یک عده نشسته اند فقط لج و لج بازی و دهن کجی میکنند و با سر نوشت کشور و خانواده ها بازی میکنند شما از سر تا پای این مدیریت مخابرات و مخصوصا استان تهران نگاه کنید انصا فا این مدیران کل و روسای ادارات (بجز اندکی ) لیاقت اداره یک نانوایی را دارن ؟ پس کی قرار است که مدیریت کارامد شود عمر ما به اتما م رسید و این اقایان دوختتند و بریدند و ضررها به مملکت و کارکنان زدند و تازه نوبت بازنشستگی شان هم رسید ول کن نیستند بابا رها کنید این مخابرات را چپاول بس نیست ؟
    نمیدانم به که پناه ببرم ؟ البته که خدایی هست و تنها به او پناه میبرم و مطمئن هستم که اوست که انتقام کاکنان را خواهد گرفت
    به امید او می نشینم .

    پاسخحذف
  10. با سلام خدمت همکاران
    سو مدیریت در همه جا بیداد می کنه
    یکی همین سوئیچ های wll که بدون کارشناسی خریداری شده و الان بعد از نصب فقط باعث نارضایتی مشترکین و تخمیل هزینه های گزاف به مخابرات شده چندی پیش دکل یکی از همین سوئیچها سقوط کرد و ارتباط مشترکین آن قطع شد که جهت ارتباط دهی به مشترکین با سعی و تلاش همکاران کابل کشی انجام و دکل از رده خارج شد اما حالا مجددا تصمیم به برپا کردن دکل و هزینه بی مورد دارند
    که این دلیل بر زدو بند دارد
    این تازه مشتی از خرواره

    پاسخحذف
  11. یک مورد هم واگذاری کل عملیات زیرساخت کشور به یکی از مدیران نورچشمی بازنشسته است که البته ایشان اول قرارداد را بسته اند وحالا بدنبال استخدام نیرو وتاسیس شرکت مورد نظر میباشند!!!!!!!!!

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..