۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

برای جلوگیری از تجمع دوباره، کارکنان مخابرات را در ساختمانها و مراکز مخابراتی زندانی کردند!

روز دوشنبه ششم دی ماه، همزمان با برگزاری جلسه مدیران عامل استانها در ساختمان سردار جنگل متعلق به شرکت مخابرات ایران، خروج کارکنان شرکت از ساختمانهای مخابرات ایران، مخابرات استان تهران(ساختمان شاهد)، ساختمان لیلا، ساختمان پیروز، .. و تمام مراکز مخابراتی ممنوع شده بود! این ممنوعیت تا ساعت 14 بعد از ظهر ادامه یافت.طبق اعلام قبلی قرار بود جمعی از کارکنان مخابرات تهران و ایران، همزمان با این جلسه مدیران ارشد در مقابل ساختمان سردار جنگل تجمع کنند. این در حالی است که دیروز مدیران سازمان طی تماسهایی با کارکنان آنها را از هر گونه تجمع برحذر داشته و تهدید کرده بودند....

خروج در موارد اضطراری، تنها با ثبت نام در حراست مراکز و سپردن کارت شناسایی ممکن بود! همچنین بعلت ممنوعیت خروج از ساختمان شاهد، گروههای ارزیابی عملکرد و بازرسی، برنامه هر روزه بازید از مراکز را لغو نموده و به گروههای فنی مخابرات استان تهران اجازه خروج از مراکز جهت رفع خرابی داده نشد.  
گفتنی است روز چهارشنبه، اول دیماه جمعی از کارکنان مخابرات استان تهران و استان البرز تجمع اعترراضی برگزار کرده بودند. این تجمعات به دلیل مشخص نبودن وضعیت شغلی و حقوقی کارکنان، 14 ماه پس از واگذاری شرکت مخابرات به کنسرسیوم اعتماد مبین برگزار شده بود. 



درخواست جدی از کلیه همکاران:متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و  در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید.نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
ممنون از مشارکت خوب شما! 
مدیر وبلاگ مخابراتی ها

۱۵ نظر:

  1. همکاران اماده تجمع جلو مجلس جهت احقاق حقوق خود باشند

    پاسخحذف
  2. صبور باشید و امیدوار که رسیدگی خواهد شد.

    پاسخحذف
  3. من اول باورم نشد، ولی واقعيت داره! ظاهراً هر کی می خواد بره بيرون کارتشو می گيرن. يکی نيست بگه پس اين همه دم و دستگاه سيستم حضور و غياب و دوربين واسه چيه؟!
    من که نفهميدم چه منطقی پشت اين کاره، مثلاً می خوان کارمندها رو بترسونن؟! لابد کسانی هم که مرخصی بودند بايد دلايل توجيهی ارائه بدهند!
    امروز که رفتيم خونه می تونيم بگيم 8 ساعت بازداشت بوديم :)

    پاسخحذف
  4. سلام موفق باشید ولی با این کار به طرف مقابل اجازه میدهیم تا مجهزتر شود بگذارید اگر تا پایان ماه احکام و پرداختیها اصلاح نشد همه با هم در سرتاسر ایران اقدامی شجاعانه انجام دهیم.

    پاسخحذف
  5. در صورت تجمع به همکاران شهرستان هم اطلاع رسانی کنید
    از خواسته های شما حمایت می کنیم

    پاسخحذف
  6. خروج از ساختمان شاهد هم ممنوع بود

    پاسخحذف
  7. براي تجمع بايد اطلاع رساني كرد. برادران حراست هم از خودمان هستند آگاهشان كنيد مگر آنها از حقوقشان راضي هستند؟. مديران عامل هم خودماني هستند فقط يكم جوگير شده اند وظيفه منشي ها و دفتردارهاست كه آنها را هم متوجه سازند با شناخت نيروهاي اثرگذار و هم درد كار راحتي است و موثر

    پاسخحذف
  8. کاش یه مقدار عقل و ندبیر وانصاف وجود داشت

    پاسخحذف
  9. این چه وضعیست؟ صاف بیاید صاف برید اعتراض یعنی چی میخوای همین بخور و نمیر رو ازتون بگیریم؟ ما مالکه این شرکت درپیت هستیم و خودمون با سرمایه و جان و مال خودمون تا اینجا نگرش داشتیم. کارشناس چه حقی داره اصلاً نظر بده؟ کارشناس باید سرشو بندازه زیر و اطاعت کنه وگرنه باید بره! بره! تا دلتون بخواد فارغ التحصیلهای شریف و دانشگاه تهران التماس میکنن برای ما کار کنن... شما هم که یا صبحانه میخورید یا ناهار یا چای یا اینترنت بازی میکنید.... ما هم وقتمان تلف میشه! نباید بذاریم شما برید اینترنت بازی و مزخرف تو سایتها بنویسید و بخونید و کار نکنید .... ما باید به کارهای مهم برسیم و آمار بدیم و پول بی زبون رو بدیم و دستگاه های بی استفاده بخریم و بعدش دوره بریم و سمینار! تو هم لیاقت داشته باش مدیر شو!

    پاسخحذف
  10. با سلام

    بااطاع رسانی تاریخ تحصن کلی را اعلام کنیم تا همگی با هم از حقمان دفاع نماییم.

    پاسخحذف
  11. مشتاق تشکیل تشکل صنفی۶ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۵

    با سلام:از اینکه با حرکت حراستی و ایجاد فضای امنیتی امکان خروج همکاران فراهم نگردید متاسفم! بنده به اتفاق تعدادی از دوستان راس ساعت 10صبح در مقابل ساختمان سردار جنگل حضور پیدا کردیم.نکته قابل توجه حضور همکاران محترم حراستی بود که در کمال ادب و متانت به همکارانی که قصد خودنمایی داشتند توصیه میکردند که برگردید و قرار تجمع منتفی شده است . اما نکته قابل توجه این بود که بر دیوار ساختمان سردار جنگل تعدادی کاغذ چاپی با عنوان " به طرف نمازخانه" الصاق شده بود که نشان از امادگی برای پذیرش همکاران میداد. ولی با اعمال سلیقه (نمیدانم چه کسی؟)
    از حضور همکاران جلوگیری و این فرصت مغتنم از دست رفت.امیدوارم ناامید نشوید و در انتظار فرصت بعدی باشید. اخبار متعاقبا اعلام میگردد.
    " مشتاق تشکیل تشکل صنفی"

    پاسخحذف
  12. خروج از ساختمانهای امور مالی،رفاه و روابط عمومی هم ممنوع بود!

    پاسخحذف
  13. بااطاع رسانی تاریخ تحصن کلی را اعلام کنیم تا همگی با هم از حقمان دفاع نماییم.

    پاسخحذف
  14. ما بایستی با هم متحد باشیم
    اگر همه با هم اقدام کنیم هیچکس نمیتونه بهمون آسیب برسونه و مجبورن به خواسته های برحقمون رسیدگی کنن
    ما در شهریار از شما حمایت می کنیم

    پاسخحذف
  15. در صورتی که مشکل حل نشد باید فراخوان تجمع داده شود اما روز تجمع باید حداقل یکهفته بعد از اعلان باشد تا بتوان بخوبی و به طروق مختلف اطلاع رسانی کرد .بنده صددرصد با اعتراض صنفی موافقم و یقین دارم آقایون اومدند که بخورند و ببرند و چیزی هم به کارمند ندهند

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..