۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

اعتراض غیر منتظره انجمن اسلامی وزارت ارتباطات به پیامدهای خصوصی سازی در مخابرات



اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي وزارت ارتباطات و شركت‌هاي تابعه، به دلیل تداوم نابسامانی های مدیریتی در شرکت مخابرات، 14 ماه پس از واگذاری به بخش خصوصی بيانيه ای به شرح زیر صادر کرده است:‌
1-  عملكرد نمايندگان محترم مجمع و هيئت مديره شركت مخابرات ايران در يكسال گذشته به وضوح نشان مي‌دهد كه برنامه و راهبرد مشخصي براي اداره شركت در دستور كار وجود ندارد و تلاش مديران محترم جهت تامين منابع مالي براي پرداخت اقساط مورد تعهد به هر نحو ممكن مي‌باشد.  (تغيير نرخ استهلاك و ارائه سهام همراه اول در فرابورس)‌ واضع است كه چنين اقداماتي به هيچ وجه در راستاي منافع شركت در درازمدت نبوده و صرفاً‌ براي رفع مشكلات اقتصادي مي‌باشد و احتمالاً‌ در آينده نيز چنين اقداماتي استمرار خواهد داشت.
2-  با گذشت بيش از يكسال از واگذاري و خصوصي‌سازي شركت مخابرات ايران و عدم نهايي شدن آيين‌نامه حقوق و مزايا و دستمزد و با عنايت به اينكه هر ماهه مبلغي به عنوان علي‌الحساب به همكاران محترم پرداخت شده است و دو ماه اخير دريافتي تعداد زيادي از همكاران حتي كمتر از دريافتي زمان دولتي بودن شركت شده است كه اين مسئله باعث سرخوردگي و دلسردي همكاران و بروز شايعات در سطح شركت شده است.
  لذا اين اتحاديه خواستار رسيدگي هرچه‌ سريع‌تر به مشكلات مذكور و رفع سريع آن و تحقق وعده‌هاي اعلام شده توسط مديران در مصاحبه‌ها و مجامع عمومي با رعايت عدالت و احقاق حقوق حقه آحاد كاركنان مي‌باشد.
منبع: پیام تهران آنلاین

همکار گرامی برای رفتن به جدید ترین مطالب در صفحه اصلی وبلاگ "مخابراتی ها" اینجا را کلیک کنید

۶ نظر:

  1. آقايان تورابه مقدسات قسم پيگير حقوق ما كارمندان قبلي ويا (كارگران فعلي)شركت مخابرات باشيد.آخر كجاي دنيا 14 ماه علي الحساب حقوق ميدهند و چند ماه آخر هم كلي كسورات برايمان ميگذارند؟؟از طرفي سنوات خدمت دولتي حق قانوني ماست كه الان 14 ماه هست در حساب شركت خصوصي است و يحتمل با سود همان سنوات حقوق بخور و نمير براي من كارمند و حقوق چند ميليوني و پاداشهاي چند ده ميليوني براي مديران ميپردازند.

    باز هم تشكر و سپاس

    پاسخحذف
  2. ا مروز6/8/89 ممممما کارمندان مخابرات توسط مدیران ورئسای خودتهدید شدیم برای اینکه در تجمع امروز شرکت نکنیم

    پاسخحذف
  3. ما خیال میکردیم بعد از خصوصی شدن حتما حقوقمان بیشتر از دولتی خواهد شد چرا که تخصصی هستیم حتی اوایل خصوصی شدن هم شایعه افزایش حقوق از طرف گروه مشاور هیات مدیره شنیده میشد اما ظاهرا این افزایش صرفا برای هیات مدیره بود که به همین راحتی سرمایه مخابرات رو بالا بکشن و یه آب هم روش . به نظر من ادامه تحصن در محوطه ساختمان شاهد و همراهی مناطق 9 گانه میتونه اثر بخش باشه

    پاسخحذف
  4. کارگر خسته از بی عدالتی۱۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۹

    با سلام
    جناب آقای فیضی خیانتی که شما به مخابرات و کارکنان آن کردید در تاریخ مخابرات ثبت خواهد شد ای کاش نگاهی به نحوه خصوصی شدن سایر شرکتهای دولتی داشتید تا اینچنین آینده کارمندان محترم شرکت را به دست این نظامیان از خدا بی خبر نمی دادید . پتروشیمی اراک هم خصوصی شد ولی کارمندان بخش دولتی به عنوان مامور به خدمت در این شرکت مشغولند و حقوق و مزایایی آنها نجومی افزایش یافت و به عنوان ناظر بخش دولتی آقایی می کنند ولی شما توافق ننگین کردید که بخش خصوصی تا 5 سال ملزم به نگهداری پرسنل فعلی می باشد که از تاریخ 18/8/88 بیش از یک سال آن هم گذشته است . داشتم فکر می کردم حالا که شرکت بی اعتماد مبین دستش زیر سنگ است و اینچنین حقوق کارمندان را لگدمال می کند وای به حال 4 سال بعد که دیگه هرکه اعتراضی بکنه طبق توافق با صابر فیضی خائن از شرکت می دازنش بیرون . آقای فیضی مطمئن باشدآه این به اصطلاح خودت کارگران مخابرات گریبان خود و خانواده ات را به زودی خواهد گرفت انشا ا..

    پاسخحذف
  5. باسلام:وقتی ملاک تعیین مدیر ته ریش ویخه بسته باشد ازاین بهتر نمیشود وقتی اعتقادی به خداوروزقیامت نباشدازاین بهترنمیشودوقتی حرص جمع مال وبدست آوردن جاه وحشمت باشد ازاین بهتر نمیشود متاسفانه اکثریت مدیران این جامعه چنین اندبخاطر ازدست ندادن موقعیت دنیوی خود زیرلوای ... تمامی اعتقادات وبنده های خدا وهرچیز دیگری رازیر پاله منمایند

    پاسخحذف
  6. با سلام...
    سلامی به تلخی بدهکاری یک کارگر به صاحبخانه...
    این همه تو بوق و کرنا کردن که کارگران قراردادی با شرکت ها که حداقل حقوق آن ها توسط پیمانکاران و کارفرمایان لگد مال میشود می بایست توسط شرکت با قرارداد پیمانی بکار گرفته شوند اما به اصطلاح خصوصی شدن مخابرات بهانه ای بدست از خدا بیخبران داد تا به بهانه خصوصی شدن از زیر احقاق حقوق حقه کارگران شانه خالی کنند.
    واقعا آیا انصاف است یک کارمند آن شرکت با 7 سال یا حتی بیشتر سابقه کار حقوقش 400 هزار تومان باشد و تازه هیچ امنیت شغلی و هیچ پاداشی نداشته باشد؟؟؟؟؟؟؟
    و پاداش های میلیونی در این شرکت ها فقط ویژه مدیران و نوکران بحق آن ها باشد؟؟؟؟؟؟
    کارمندان این شرکت نه حق لباس، نه حق استفاده از هزینه غذا، نه استفاده از هیچگونه رفاهیات، تسهیلات و هیچ چیز دیگر نیستند و فقط 400 هزار تومان حقوق نا قابل با منت فراوان!!!!!!!
    و هیچ کس هم جرات اعتراض ندارد اول اخراج و سپس هزاران انگ دیگر........

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..