۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

در خواست از کلیه همکاران محترم برای مشارکت در وبگاه صنفی کارکنان مخابرات

هدف از این وبگاه، ایجاد بستری مناسب برای همکاران مخابراتی، جهت درج آزادانه نظرات و همفکری و تلاش برای ایفای "حقوق صنفی و قانونی" آنهاست. این وبگاه می کوشد بدون هر گونه سانسور و محافظه کاری انتقال دهنده پیام کارکنان مخابرات به مدیران این سازمان باشد. همراهی شما در معرفی نشانی این وبگاه به دیگر همکاران سبب افزایش رونق و تاثیرگذاری آن خواهد شد.

خواهشمندیم هر گونه نظر، خبر، بیانیه، اطلاعیه، خبرهای حقوقی و رفاهی را به صورت متنی از طریق لینک نظرات در بخش زیرین هر مطلب یا از راه ایمیل بفرستید. همچنین می توانید متن بیانیه های صنفی و تصویر اسکن شده ی آنها را به ایمیل ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..