۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

دعوت از همکاران برای مشارکت در مطالب وبلاگ

یک ماه پس از آغاز به کار این وبلاگ، رغبت زیادی به  مشارکت همکاران در ارائه مطلب در وبلاگ یا درج نظرات خود در آن نشان نمی دهند.
سایت "بلاگر یا بلاگ اسپات"  متعلق به شرکت گوگل است. از این وبلاگ مخابراتی ها، مانند همه وبلاگهای زیر مجموعه "بلاگر یا بلاگ اسپات"  بسیار امن تر و مطمئن تر از سایتهای خبری داخلی نظیر آینده نیوز یا تابناک برای ارسال لینک یا نظردهی است.
ادامه کار این وبلاگ  بی شک منوط به همکاری و همفکری همکاران گرامی است.
پانوشت: نظرهمکاران در ذیل خبر آینده نیوز: "تجمع کارکنان مخابرات تهران"


۶ نظر:

  1. با تشکر راه اندازی وبلاگ دوست عزیز
    البته مشکلات اقتصادی و معیشتی کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در احقاق حقوق همکاران نباید از هیچ تلاشی دریغ نمود. اما مشکلات شرکت به این ختم نمی شود و پیشنهاد میکنم در کنار فعالیت کنونی به ضعف و ناکارامدی شرکت که دلیل اصلی آن بی لیاقتی و بی سوادی خیلی از مدیران آن است نیز پرداخته شود.
    بهتر است تبلیغات خود را با زدن آدرس وبلاگ به بوردها و ورودی مراکز بیشتر کنید. من هم به نوبه خود به همکاران پیشنهاد حضور جدی میکنم.
    باز هم متشکرم

    پاسخحذف
  2. ممنون از شما به خاطر تبلیغ "مخابراتیها". نقد عملکرد مدیران باید مبتنی بر آمار، اطلاعات و مستندات باشد. همکارانی که در این زمینه تجربه و مشاهداتی داشته یا در بطن موضوع بوده اند به راحتی می توانند اقدام به نوشتن چنین مطالبی بنمایند. مثلا از نحوه برون سپاری کارهای شرکت به شرکتهای خصوصی و داستانهای زیادی که پشت این موضع است. یا مثلا نحوه استفاده از تاکسی های کرایه ای در.... و ...

    "مخابراتی ها هم آمادگی درج مقالات خبری و انتقادی و تحلیلی خوانندگان را دارد

    پاسخحذف
  3. از تجمع روز دوشنبه 89/10/6 جلوی شرکت مبین ارتباط ساعت 9 خبری دارید ؟

    پاسخحذف
  4. خبرهایی درباره یک تجمع دریافت کرده ایم. گویا در مقابل مخابرات ایران در بزرگراه سردار جنگل است! در صورتیکه اطلاعات دقیق تری دارید اعلام فرمائید....

    پاسخحذف
  5. باسمه تعالی
    خبر رسیده است که قرار است مدیران شرکت در روز دوشنبه 6/10/89 ساعت 10 صبح در ساختمان شرکت مخابرات ایران واقع در خیابان سردار جنگل گردهمایی و یا تجمع داشته باشند.
    حال سووال اینجاست ،اگر این حرکت در راستای تجمع به حق صنفی کارکنان در روز چهارشنبه 1/10/89 باشد ،باید از انان حمایت و تقدیر و تشکر نمود و در غیر اینصورت اگر بحث تهدید و ارعاب مدیران در جهت برخورد با معترضین باشد باید در تداوم حرکت صنفی چهارشنبه ما نیز در مقابل ساختمان شرکت مخابرات ایران تجمع نماییم.
    بهتر است اگر همکاران اطلاعات دقیقی از این برنامه دارند منعکس فرمایند.(لطفا ترس را کنار بگذارید و در این سایت نظرات خود را بنویسید.)
    ((مشتاق تشکیل تشکل صنفی))

    پاسخحذف
  6. سلام امروز از ساعت 8 که سر کار حاضر شدیم ممنوع شد که از ساختمان به هر دلیلی خارج شویم!!!!!!!
    ساختمان لیلا و ساختمان پیروز

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..