۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

سخنرانی "عضو هیات مدیره" با عنوان "یکی از کارکنان" در تجمع!


 حسین صحرایی، معاون پشتیبانی و فناوری اطلاعات مخابرات  استان تهران


امروز  آقای مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در اتاقهایشان نشسته و در جمع همکاران خود حضور پیدا نکردند. به جای آنها آقای حسین صحرایی، معاون پشتیبانی و فناوری اطلاعات مديرعامل مخابرات تهران در تجمع حضور یافت االبته به عنوان "یکی از کارکنان مخابرات" نه یکی از  اعضای هیات مدیره!! ایشان قول داده اند تا...
نظرات کارکنان را به اطلاع مدیر عامل و هیات مدیره برساند. طبق اخبار رسیده از یکی از مخابراتی های حاضر در محل تجمع، همکاران دیگر فرصت اظهار نظر درباره مشکلات موجود نیاقته اند. این همکار در نظری که برای ما نوشته می افزاید: 
"ايشان همه را به صبر دعوت کردند و گفتند قولی نمی توانند بدهند به جز اينکه پيگيری کنند!!!! البته همکاران هم حرفهای زيادی داشتند ولی بدليل اينکه ميکروفون در اختيارشان قرار نگرفت عملاً شنيده نشد."




همچنین بنا به یک گزارش تایید نشده، تعدادی از همکاران حراست، اقدام به فیلمبرداری از این تجمع نموده اند. یکی  دیگر از همکارانی که گویا در این اجتماع حاضر بوده خطاب به آقای زبرجد، مدیر کل حراست نوشته است: 
"این یک تجمع صنفی بود، لطفا سیاسی نکنید.
جناب آقای زبرجد مدیرکل حراست و مدیران ارشد
شما نیز یکی از همکاران مخابراتی ما میباشید که مسئولیت حراست
را به عهده دارید. این اجتماع در راستای خواستهای صنفی و حق 
کارکنان تشکیل شده بود که شما را نیز شامل میشود. عکس برداری
و فیلم برداری و ثبت اسامی کارکنان انشاا.. به خاطر عدم حضور
افراد غیر مخابراتی و فرصت طللب بوده است . نکند که همکاری
احضار شود که در غیر اینصورت عواقب آن دردناک بوده و شما
نیز مسئول آن خواهید بود."


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..