۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

بیانیه جمعی از کارکنان مخابرات: از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید!

 مقدمه: یکی از همکاران استان تهران، تصویر و متن بیانیه اخیر گروهی از کارکنان مخابرات استان تهران خطاب به مهندس روح اللهی مدیر عامل استان تهران، را به نشانی ایمیل ما ارسال نموده است.
از زحمت ایشان صمیمانه تشکر و قدردانی می گردد و به اطلاع می رساند این وبگاه با کمال میل آماده درج نقطه نظرات سایر همکاران عزیز نیز می باشد..

بیانیه جمعی از کارکنان مخابرات استان تهران 1



بیانیه جمعی از کارکنان مخابرات استان تهران2

در این بیانیه، ضمن یادآوری وعده های مدیران شرکت در دوران پیش از خصوصی سازی مبنی بر بهبود وضع معیشتی و شغلی کارکنان، از نامشخص بودن احکام حقوقی و وضعیت اشتغال کارکنان و نیز مبهم بودن آینده شرکت، 14 ماه پس از واگذاری به بخش خصوصی انتقاد شده است . مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

مهندس روح اللهی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران



مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران
اعضای هیات مدیره
مدیران محترم
آیا نمی دانید که وضعیت کنونی شرکت حاصل تلاش حداقل 25 ساله کارشناسان و متخصصات باتجربه ای بوده که بطور شبانه روزی جهت نیل به اهداف توسعه ارتباطات کشور تلاش نموده اند؟
...
آیا مدیران شرکت اقرار نکردند که با خصوصی شدن شرکت وضع معیشتی کارکنان بهتر خواهد شد؟
چرا پس از گذشت بیش از یکسال از خصوصی شدن شرکت، تاکنون اقدامی در جهت صدور حکمهای جدید نشده و پرسنل در ابهام و  بلاتکلیفی بسر می برند؟
چرا مسئول مالی و اقتصادی شرکت هر از گاهی در مقام توجیه موارد اقتصادی مجمع شرکت های خریدار بر میاید، آیا ایشان کارمند این شرکت نبوده و یا حقوقی جداگانه دریافت می کنند؟
چرا آقای مدیر عامل تاکنون بطور شفاف و واضح در مورد عملکرد آتی شرکت بخصوص وضعیت اشتغال همکاران و مساول حقوقی کارکنان در مجامع سخنی به میان نمی آورد؟
آیا سرنوشتی همانند سرنوشت مبهم و مجهول کارکنان شرکتهای کوچک خصوصی شده در انتظارمان است؟
آیا واقعا اینطور نیست که با بهانه های وواهی از جمله ناتوانی در پرداخت، تحمیل بار مالی به شرکت و ... می توان حقوق کارکنان را تضییع و اهداف شرکت را پیش برد؟
آیا تصور نمی کنید کسر از حقوق پیش بینی نشده می تواند تبعات و خساراتی را به زندگی کارمندانی که اکثر انها از همین راه امرار معاش می کنند وارد کند و پایه های امنیت روانی خانواده را متزلزل گرداند؟
در حال حاضر سوالات بیشماری ذهن پرسنل شریف و خدوم مخابرات را به خود مشغول داشته و به این فکر می کنند که از طلا بودن پشیمان گشته ایم، مرجمت فرموده ما را مس کنید!
مدیران محترم، شما اکنون در محضر قضاوت هزاران نگاه تیزبین قرار دارید که منتظرند تا بینند چگونه از حقوق حقه و مسلم پرسنل خود دفاع می کنید.
مشخص شدن هرچه سریعتر وضعیت احکام، تحقق وعده های داده شده در مورد افزایش دستمزد و رساندن وضع رفاهی شرکت به حد شرکتهای مشابه خواشته های حداقلی امضا کنندگان ذیل می باشد که صمیمانه امیوارند در کوتاهترین زمان ممکن جامعه عمل به خود بپوشاند.
والسلام!
آذر ماه 89

۵ نظر:

  1. با توجه به وضعيت موجود اجازه دهيد فعلا بصورت ناشناس با شما در ارتباط باشم.
    في الحال از سعي و تلاش شما دوستان گرانقدر كه جهت تحقق حقوق همكاران انجام ميدهيد صميمانه تشكر و قدرداني مينمايم.

    پاسخحذف
  2. با عرض سلام و خسته نباشيد
    باز خدا پدر شما تهراني ها را بيامرزه كه يك فريادي مي زنيد ولو بي اثر، ما شهرستاني ها دور از جان مثل بره بسته مي مانيم كه هر چه جلويمان بگذارند مي خوريم .با اين تفاوت كه بره اگر گرسنه شد يك بع مي گويد ولي ما نه!مثلا فروردين امسال مي خواستند سالي يك ماه پاداش سنوات بدهند همه راضي بوديم.گفتند سالي دو ماه،...،تا سالي چهار ماه هم راضي بوديم.الان هم كه هيچي ندادند باز هم راضي هستيم.براي خقوق و مزايا هم لابد بيشتر از اين قسمت ماها نبوده! اخه روزي دست خداست
    با تشكر زحمت پيشه

    پاسخحذف
  3. سلام بر همکاران گرامی

    پاسخحذف
  4. با سلام
    طرح خوبی است ادامه دهید
    ممکن است مانیزدرقالب سایتهای دیگر به شما بپیوندیم
    مخابرات البرز

    پاسخحذف
  5. همکار مخابرات البرزی!
    از ورود شما به این عرصه بسیار استقبال می کنیم

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..