۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

مخابراتی های کرج، کارها را زمین گذاشته و تحصن کردند!


البرزنیوز: روز چهارشنبه اول دیماه، كارمندان شركت مخابرات استان البرز در اعتراض به مصوبه اخير هيئت مديره شركت مخابرات نزديك به 5 ساعت دست از كار كشيده و تحصن نمودند.
اين تحصن با وساطت مدير كل مخابرات استان البرز به پايان رسيد اما معترضين تهديد نموده تا در صورتي كه درخواستهاي كارمندان شركت مخابرات تحقق نيابد مجددا به تحصن خود ادامه خواهند داد. يك منبع آگاه به ....



خبرنگار البرز گفت: اين عده به دليل مي شود مصوبه اخير هيئت مديره شركت مخابرات مبني بر كاهش هزينه ها و همچينن دستمزدها و حقوق پرسنل بوده است
گفته مي شود كاركنان اداره كل مخابرات استان البرز پس از وساطت مدير كل استان البرز به تحصن خود پايان دادند اما معتقدند كه مي بايست به درخواستهاي بحق انان توجه شود مدير كل نيز قول مساعد داده تا درخواستهاي آنان را بررسي و به هيئت مديره منتقل نمايد.
اين درحالي است كه برخي از معترضين از نحوه برخي بي عدالتي ها كه در حق كارمندان و پرسنل شركت مخابرات شده است گلايه مند بوده و خواستار رفع اين مشكلات هستند.
محمودی مدير روابط عمومی اداره كل مخابارت استان البرز نيز اين اعتراض را تاييد كرده و به خبرنگار البرز گفت:دتعدادي از همكاران و پرسنل شركت مخابرات در اعتراض به كاهش حقوق و مزاياي خود دقایقی را مقابل این مرکز تحصن نموده اند.
این در حالی است که به گفته یک منبع مطلع اکثر کارمندان این مرکز از صبح امروز بر سر کار خود حاضر نشده اند و اعتراض خود را به این شکل اعلام داشته اند.
محمودی در پاسخ به این سوال چرا از تمامی حقوق کارمندان کسر شده است گفت:به دستور هیئت مدیره بوده اين كسري ها صورت گرفته است.
و همچنین اظهار داشت :تمامی کارمندان هم اکنون بر سر کار خود هستند و فقط 10 دقیقه تحصنی مبنی بر اعلام اعتراض خود داشتند.

منبع

۱۵ نظر:

  1. سلام
    تقدیر از مدیران متعهد! ومتخصص ! شرکت مخابرات
    به همکاران محترم توصیه می شود در زمینه نحوه اعتراض خود خلاقیت به خرج دهند !

    پاسخحذف
  2. "به همکاران محترم توصیه می شود در زمینه نحوه اعتراض خود خلاقیت به خرج دهند !"


    مثلا چه جوری؟

    پاسخحذف
  3. احتمالا در آینده نزدیک اعلام می کنند که اقساط اعتماد مبین را کارمندان باید پرداخت کنند

    پاسخحذف
  4. شما همان ناشناس قبلی هستید؟!
    لطفا رعایت کنید:
    "
    در صورتی هم که مایل هستید نظر شما بصورت مستعار ارسال شود از گزینه "نام/ سایت اینترنتی" استفاده کنید. نوشتن نشانی اینترنتی اختیاری است. لطفا در نظرهای بعدی هم از همین نام مستعار انتخابی استفاده کنید. شما همچنین می توانید گزینه "ناشناس" را انتخاب کنید. چیزی که آن را توصیه نمی کنیم. زیرا ممکن است همزمان چند نفر با امضای ناشناس نظر دهند! این امر پاسخگویی و پیگیری منطقی نظرات خوانندگان را مشکل می کند."

    پاسخحذف
  5. همکار ناشناس همين الان هم من و شما داريم قسط های اعتماد مبين را پرداخت می کنيم. البته پول تو جيبی آقايان را هم به آن اضافه کنيد.

    پاسخحذف
  6. خلاقيت= جوانمردي و غيرت=منفجر كردن كابل هاي مراكز

    پاسخحذف
  7. امیدوارم مسئولین ذره ای درایت نشان داده و گره ای را که با دست به راحتی قابل بازشدن است با دندان باز نکنند

    پاسخحذف
  8. یکی از "ناشناس" های بالایی گفته:
    "خلاقيت= جوانمردي و غيرت=منفجر كردن كابل هاي مراكز"

    همکار محترم! صبور باشید

    پاسخحذف
  9. خب تا به حال کارمندان مخابرات پول مفت می گرفتند در ازای نیم ساعت کار مفید(چون ساعت هفت ونیم کارت می زدند ساعت هشت تا نه صبحانه می خورند از ساعت نه تا 12 دنبال کارهای شخصی و 12 در صفوف دشمن شکن نماز جماعت شرکت می کنند و اگر کاری یا ارباب رجوعی باشد بین ساعت یک و نیم تا دو انجام می دهند)و ماهانه بین یک تا دو میلیون حقوق می گرفتند اما کارمندان پیمانکاری مخابرات که در روستاها هستند ماهانه بین دویست تا سیصد هزارتومان درآمد دارند و کسی نیست به داد آنها برسد زیرا سیر چه خبر از گرسنه دارد حالا که حقوقشان اندکی پایین آمده صدایشان در آمده است

    پاسخحذف
  10. باسلام
    همگي خسته نباشيد

    پاسخحذف
  11. آقای ناشناس که در روستاها پیمانکاری میکنید شما اسثخدام رسمی نیستید البته اذعان دارم که حقوق پرداختی به شما ناعادلانه است اما دلیل نمی شود که به همکاران رسمی توهین کنید من در سالن دستگاه ماهانه 240ساعت شیفتی کار میکنم وحقوقم با دیگران که حتی اضافه کار نمی کنند فرقی نداره اما از اعتراض بر حق همکارانم حمایت می کنم نه دنبال نفع شخصی خودم باشم
    کمی سعه صدر داشته باشید و خواستهای بر حق دیگران را با آب در آسیاب دشمن ریختن پایمال نکنید

    پاسخحذف
  12. کارمند مخابرات۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۹:۵۱

    از کلیه همکاران محترم در استانهای تهران والبرز بخاطر غیرت و شجاعتشان سپاسگزاری مینمایم.مگر شما حق استانهای دیگر را هم بستانید.

    پاسخحذف
  13. مدیریتی با اعمال رعب و وحشت در استان ما برقرار شده است که به نام بومی بودن روی همه غیر بومیهای را که تا کنون در اینجا مدیریت کرده اند سفید کرده است.قشر خاصی که همه از دست نشانده هاوکردهای کرماج هستند رادور خود جمع نموده است و مغضوبین استانهای همجوار را دعوت به مدیریت کرده است.

    پاسخحذف
  14. سپاس به همت شما مواظب باشید انگ وابستگی به سران فتنه به شما نچسبانند

    پاسخحذف
  15. باسلام و آرزوی توفیق بحضور مسولین ومدیران (متولیان جدید شرکت مخابرات)بدینوسیله جمعی از کارمندان مخابرات البرز با عرض ادب و احترام مقتضی رسیدگی به اوضاع حقوق و احکام خود را داریم این اوضاع نا بسامان موجب فرسایش روحی وجنگ روانی و به مرور موجب افسردگی و سرخوردگی کارمندان شده که احتمالا منجر به افت راندمان کاری میشود با توجه به این مرور زمان به وقت کشی از جانب مسولین راهی جز به اقدام قانونی وشکایت به مقامات مسولاز قبیل بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،دفتر ریاست جمهوری،ودفتر مقام معظم رهبری برای ما باقی نمانده باید قبل از فرا رسیدن سال نو اقدام جدی و منطقی بنمایید.

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..