۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

حذف بن های خواروبار و کمک هزینه مسکن و .... از فیش حقوقی دیماه!


"بن خوارو بار " هم از فیش حقوقی دیماه حذف می گردد. حذف "بن خوارو بار " در ادامه کاهش کمک هزینه ی ایاب و ذهاب و کمک هزینه ی مسکن به مبالغ سال 87، و حذف آیتمهایی نظیر اضافه کاری و منزلت شغلی و ... انجام می شود...! قرار است پرداختی های حمایتی و غیرنقدی مخابراتی ها به رنج کارگری و تامین اجتماعی کاهش پیدا کند! بن خواروبار کارگران، بیست هزارتومان است...
 حتی سخن از حذف کامل کمک هزینه مسکن و مبلغ ایاب و ذهاب بر سر زبانهاست!

۴ نظر:

  1. بدهکار به عالم و آدم۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۴

    سلام. امیدوارم این تجمعات به نتیجه ای برسه. نتیجه ای که این مردم بخت برگشته رو نجات بده. ممنون از این که این وبلاگ رو به روز می کنید.

    پاسخحذف
  2. مخابرات در روند خصوصی سازی - مخابرات ما
    mokhaberatema.blogfa.com
    =====================
    سلام خسته نباشید
    با تشکر از اینکه ما را لینک کردید متقابلا برای جبران لطفتان وبلاگتان را لینک کردیم.
    چنانچه مشکلی در مشاهده بود لطفا خبر بدهید.

    پاسخحذف
  3. با تشکر از همکارانی که این سایت را راه اندازی نموده
    من سوالی از همکاران داشتم شاید شما بتوانید مرا راهنمایی کنید . درشماره 167 نشریه ارتباطات صفحه 25 دکتر زارعیان اعلام کرده ما مبلغ 000/000/800 تومان معادل 000/000/000/8 ریال به تیم تراکتور سازی تبریز کمک کردیم !!!!! من هنوز رابطه تیم تراکتور سازی تبریز را با شرکت مخابرات ایران پیدا نکردم؟از همکاران یا مسولین میخواهم توضیحی به این جانب بدهند (چراغی که بخانه رواست به مسجد حرام است).

    پاسخحذف
  4. برای اینکه هرزمان که نیاز شدمخابرات را بکسل کند

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..