۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

حقوق همچنان "علی الحساب" و حذف "منزلت شغلی" از فیش حقوقی!

چهارده ماه پس از خصوصی سازی، هنوز سردرگمی مدیران تمامی ندارند. بازهم در انتهای فیشهای حقوقی می نویسند:" کلیه پرداختها تا تدوین آئین نامه حقوق و دستمزد علی الحساب است"!
از طرفی حرکت کاهشی آیتمهای حقوقی کارکنان رسمی همچنان ادامه دارد. حقوق این بخش از کارکنان که در مهرماه با افزایش قابل ملاحظه ای بویژه در سطح مدیران و روسای ادارت، مواجه بوده از ماه پیش مجددا رو به کاهش گذاشته است.
ماه گذشته علاوه بر حذف "اضافه کاری"،  سقف پرداخت کمک هزینه های رفاهی از قبیل بن خواروبار؛ مسکن و ایاب و ذهاب بهم ه حد پرداختی سال 87 کاهش یافت. این ماه هم آیتمی از حقوق ها حذف گردید به نام "منزلت شغلی"!
کارگران مخابراتی را چه به منزلت حقوقی!

از طرفی خبرهای تایید نشده از تغییرات در سطح مخابرات ایران و خداحافظی مخابراتیها با آقای "فیضی" مدیر عامل مخابرات ایران، می دهند! مدیرعاملی که چهارده ماه از واگذاری سازمانش به بخش خصوصی، هنوز نتوانسته آئین نامه ها ی سازمانی از جمله حقوق و مزایا و استخدام کارکنان غیر رسمی و ... را سامان بخشد!
 این شایعه داغ را یکی از مخابراتیهای مشهدی، نوشته و اضافه کرده که تنها به اندازه شایعه ذوق کنید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..