۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

دانلود و روش کار با قیللتترشککن اوللتراسرف و AOL

پیش از این صفحه ی فیس بوک مخابراتی ها را معرفی نموده بودیم. اما چون این سایت در ایران ففییلتتتر است مجبوریم دو فقیلتتتتر ششکن معرفی کنیم. 
ققیلتتر شککن AOL ابتدا یک فیللتتر شککن سبک و کارآ به نام " ای او ال" معرفی می کنیم: پس از دانلود AOL از اینجا (با حجم تقریبی 48 مگ) ...
به سایت AOL رفته و در اینجا برای خود یک اکانت ایجاد کنید. به همان روش ایجاد اکانت در یاهو یا گوگل. پس از دانلود  AOL آن را نصب کنید. در هننگام نصب باید اکانت و پسوردی را که ساخته اید وارد کنید. پس از اتمام عملیات، می توانید بدون هیچ تنظیمی از خود جستجوگر AOL استفاده کنید.

اما اگر دوست دارید در هنگام اتصال به اینترنت کماکان از جستجوگر اینترنت اکسپلورر خود استفاده کنید به مسیر زیر بروید:
tools>internet option>connections>LAN setting>proxy server
و سپس تنظمیات پروکسی به روش زیر قرار دهید
address: 127.0.0.1
port: 11535


در صورتی هم که از جستجوگر سریع و سبک فایرفاکس استفاده می کنید (آخرین ورژن آن را از اینجا دانلود کنید) باید تنظمیات پروکسی را در مسیر زیر انجام دهید:
tools>options>networks>settien>manual proxy configuration

و سپس تنظمیات پروکسی به روش زیر قرار دهید
address: 127.0.0.1
port: 11535


فیلللترششکن التراسرف

فییفلتر ششسکنهایی مثل التراسرف (از اینجا دانلود کنید) خوبند اما برخی سایتها مثل فیسبوک را باز نمی کنند و یا در وسط کار قطع می شوند( بویژه در اینترنت سرعت پایین). اما خوبی  اش حجم پایین آن (در حدود یک مگ) و سادگی کار با آن است.
روش کار با آن بسیار ساده است. تنها کافیست آن را بر روی دسکتاپ خود از حالت زیپ خارج کنید و روی آیکنش کلیک کنید. پنجره ای باز می شود که شروع به کانک شدن به سرور می کند پس از آنکه سه نوار نشان داده شده در پنجره زیر پر شد، اتصال التراسوررف با موفقیت انجام شده ات. برای استفاده از این ققلتتر شککککن نیازی به دستکاری در تنظیمات پروکسی به مانند AOL ندارید:
وضعیت پنجره قیللتترششکن اوولتراسورف در زمان اتصال صحیح به سرور
  

تذکر  پس از اتصال قیلترشککن انتخابی خود، برای درستی کارکرد آن باید آی پی آن را چک کنیدمثلا با این سایت. کافیست آدرس ایت سایت را در جستجوگر خود وارد کنید و اینتر بزنید. اگر قیللتتر ششکن درست کار کند، سایت فوق آی پی کشور دیگری به جز ایران را به شما نشان خواهد داد!!

۲ نظر:

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..