۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

بازتاب تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات در سایتها

آفتاب: حدود 150 نفر از شرکت مخابرات تهران در اعتراض به کاهش محسوس حقوق ماهیانه خود تجمع کرده‌اند. کارکنان شرکت مخابرات تهران جلوی ساختمان شاهد، در پی واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و تغییرات شدید در ...
فیش حقوقی خود به این روند معترض هستند. آئین‌نامه جدید حقوق کارکنان مخابرات که تحصلات پائین دارند را تغییر داده و برخلاف روال سابق حقوق ماهیانه را به پائین‌ترین سطح خود در سال‌های اخیر رسانده است.
منبع: آفتاب

بورس 24: صبح روز چهارشنبه اول دیماه، كاركنان مخابرات استان تهران در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود تجمع كردند. گفته می شود، كاهش درآمدهای مخابرات از جمله دلایل كاهش حقوق و مزایا و در نهایت اعتراض كاركنان این شركت است.
....یكی از كارمندان معترض مخابرات تهران به بورس 24 گفت: برای نشان دادن اعتراض خود به كاهش درآمد، طومار 24 صفحه ای به امضای 2 هزار از كارمند مخابرات تهران رسیده است. وی تلاش برای تحقق درآمدهای اعلام شده به بورس توسط شركت مخابرات ایران و زیان ده بودن شركت های زیر مجموعه را دلیل اصلی كاهش حقوق كاركنان مخابرات استان تهران عنوان كرد.
..

. با این حال ،نائب رئیس هیات مدیره مخابرات ایران در جلسه معارفه همراه اول كه اخیرا برگزار شد،اعلام كرده بود كه با واگذاری مخابرات حقوق كاركان نه تنها كاهش نیافته، بلكه افزایش هم داشته است.
آخرین اخبار از این تجمع اعتراض آمیز حاكی از آن است كه با قول های مساعد داده شده به كاركنان شركت مخابرات تهران از سوی برخی از كاركان قدیمی تجمع به پایان رسیده و معترضین متفرق شده اند....
منبع: بورس 24
نقل همین خبر در آینده نیوز


۱ نظر:

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..