۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

روابط عمومی مخابرات: حقوق همکاران اضافه شده است!


چندی پیش، نامه جمعی از کارکنان مخابرات تهران خطاب به مدیر عامل استان، به نقل از "وبلاگ مخابراتی ها" در سایت آینده نیوز، درج شده بود. امروز دکتر زارعیان مدیر روابط عمومی جوابیه ای به سایت آینده نیوز ارسال کرده و ادعا نموده است که حقوق اکثر کارکنان اضافه شده است. جوابیه دکتر زارعیان (که معلوم نیست یک خبر است یا یک جوابیه!) به این شرح است: " ...تغییر حقوق و دستمزد كاركنان مخابرات با رویكرد مثبت است . در واكنش به برخی ابهامات موجود درخصوص چگونگی تغییرات اعمال شده در میزان افزایش حقوق و دستمزد كاركنان شركت مخابرات ایران و شركت های مخابراتی وابسته روابط عمومی و امور بین الملل این شركت از اجرای آزمایشی این تغییرات و اصلاح نقایص موجود خبر داد .... 


یكی از اولویت های ساختاری شركت مخابرات ایران بعد از خصوصی سازی ، اصلاح آئین نامه ها و تدوین روش های نوین در جهت ارایه خدمات با كیفیت به هم میهنان عزیز می باشد و این مهم میسر نمی افتد مگر با ارج نهادن به منابع متخصص نیروی انسانی در بدنه این شركت . براین اساس و با این نگاه شركت مخابرات ایران برآن شد تا نسبت به افزایش حقوق و دستمزد تمامی كاركنان خود اقدام نماید ؛ اما الزاماً هر تغییری هر چند اندك در ابتدا با نقاط مبهمی هم همراه است كه این امر اجتناب ناپذیر بوده و بدیهی است پس از اجرا به سرعت رفع خواهد شد .
روابط عمومی و امور بین الملل شركت مخابرات ایران توجه همكاران گرامی را به این موضوع جلب می نماید كه تغییرات اعمال شده در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده و متعاقباً و پس از تكمیل نكات اصلاحی قطعی خواهد شد .
این گزارش می افزاید : آئین نامه حقوق و دستمزد به صورت پایلوت در 4 ماهه شهریور تا آذر 89 اجرا ، كه در نتیجه ، حقوق و دستمزد تمامی كاركنان در مقایسه حكم جدید با حكم قدیم بلا استثناء از 35 % به بالا افزایش داشته و تنها در مورد تعداد معدودی از كاركنان كه دارای مدارك تحصیلی پایین تری بوده اند و در مقررات قبلی از دریافت اضافه كار بهره مند می گردیدند ، خالص دریافتی آنها نسبت به قبل اندكی كاهش را نشان می دهد كه برای رفع این موضوع نیز راهكارهای مناسب اندیشده شده كه پس از نهایی شدن ، جهت اجرا و پرداخت مابه التفاوت اقدام خواهد شد .
این روابط عمومی در پایان از زحمات بی شائبه تمامی همكاران كه در جهت ارایه خدمات و توسعه شبكه مخابراتی كشور تلاش می كنند تقدیر و تشكر می نمایند .




درخواست جدی از کلیه همکاران:متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و  در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
ممنون از مشارکت خوب شما! 
مدیر وبلاگ مخابراتی ها

۶ نظر:

  1. ببخشید اقای ژوهانسبورگ!(زارعیان)
    مطلب چاپ شده خود تحت عنوان" شما برا ی مخابرات چه کرده اید" را باز نویسی کنید.شما خود شاهدید که قریب به 15 ماه است که خصوصی (کارگر بی ارج و قرب کنسرسیوم سیاه)شده ایم.به خدا قسم که خیری ندیدیم.چه چیزهاو حرفها که از حیف و میل و کاهش هزینه های توسعه شبکه های مخابراتی شنیدیم و دیدیم .لقمه آماده مخابرات سرمایه هدر رفته ملی است که به تاراج میرود و در این میان حقوق حقه ما نیز مورد تعرض نظامی گری قرار میگیرد.

    پاسخحذف
  2. با سلام
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از بهترین دانشگاهای دولتی کشور هستم. حاضرم حقوقمم را به جناب زارعی داده و ایشان ماهانه 35% بیش از مبلغ حکم قبل را به اینجانب پرداخت نمایند.شاید هم منظور ایشان مدیران نخبه شرکت باشد.ای کاهش آقایان آمارهای ارایه شده را قبلا چک می کردند.

    پاسخحذف
  3. کارگر شرکت کنسرسیوم سیاه۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۹:۰۳

    با سلام
    از آنجائی که مدیران کوتوله و به ظاهر نخبه ما شعاع دیدشان فقط تا نوک بینی شان میباشد برای تهیه جوابیه یا دادن خبر (((خودش هنوز نفهمیده خبر داده یا جواب داده و فعلا مشغول مشاوره با مشاوران ارشد خود برای روشن شدن این موضوع میباشد))) فیش حقوقی خود را مقابل بینی گرفته و به کمک یک حسابدار خبره متوجه شده حقوقش 100 درصد اضافه شده و پیش خودش گفته من که یک مدیر کوتوله هستم صددرصد حقوقم اضافه شده حتما کارکنان زحمتکش مخابرات حداقل 35% به حقوق شان اضافه شده و برای شیرین عسل شدن پیش مدیران کنسرسیوم سیاه و ،خوب برای آینده ای بهتر این خبر یا جوابیه را ( خودش که فهمید حتما اعلام میکنه) داده.

    پاسخحذف
  4. همراه از برج همراه۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۹:۲۶

    آقای زارعیان ! شما هم مانند سردمدارانتان با آمار بازی میکنبد .اما مغالطه شما: حکم همه ماها بیشتر شده ولی حکم برای ما نان نمیشود . درباره دریافتی ها صحبت کنید اگر این ادعا رادارید.
    البته واقعا نمیتوان از کسانیکه حقوق یکسال و بیشتر یک کارمند را پاداش گرفته اند انتظار کاری غیر از تایید اوامر بالادستان داشت. حال به هر قیمتی

    پاسخحذف
  5. اقای زارعیان.بسه دیگه چقدر بی تدبیری -چقدر سوء مدیریت.شما ها دیگر آخرشین.برید از بانکها یاد بگیرید.عجله کنید

    پاسخحذف
  6. فکر نون باشید که خربزه آبه!!!!؟
    آقای فیضی در ماهنامه ارتباطات صفحه 5 فرموده اند که در آئین نامه جدید, حقوق کارگران مخابرات (کارمندان سابق)افزایش داشته اما در بازنشستگی و پایان کار آنها تاثیری ندارد.
    میدانید این حرف یعنی چه : بعنوان یک کارشناسی که در امور مالی هم دستی دارد بعرضتان میرساند که یعنی از پرداختیهای شما بیمه کسر نمی شود و شرکت ازعدم پرداخت حق بیمه اضافی به سازمان تامین اجتماعی سود خواهد برد و برای من و شمادر موقع بازنشستگی نتیجه ای جز کاهش شدید دریافتی نخواهد داشت . بنا براین عزیزان من امروز را بیخیال فردای خود را دریابید.... البته تا زمانی که احکام جدید بدستمان نرسد نمی توانیم نظر قطعی بدهیم فقط و فقط دنبال احکام مان باشیم تا ببینیم چه بلایی قرار است سرمان بیاید.

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..