۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

"بی اعتمادی مبین"و تضییع حقوق کارکنان مخابرات!


هنوز چند روز از خرید نسیه مخابرات در سال گذشته ! توسط اعتماد مبین نگذشته بود که مدیرانش شال و کلاه کرده بودند این سو و آن سو، تا آنچه را هنوز خود نخریده اند بفروشند! آنها با چند شرکت خارجی هم برای فروش سهام مذاکره کرده بودند تا بخشی از سهام خود را که با رانت ویژه نموده بودند بفروشند!

همان روزها حتی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، اعتراف نموده بود ...
که این شیوه فروش شرکت‌های دولتی بر مبنای یک الگوی چینی است.  در الگوی چینی سهام شرکت‌های دولتی با یک واسطه فروخته می‌شود.

فروش مجددا سهام شرکت همراه اول از سوی اعتماد مبین، نشان می دهد که این شرکت به جای ساختن، توسعه و پیشرفت در اندیشه فروش مخابرات در بورس است تا در آن بیشترین سود را از بازار انحصاری و ناسالم صنعت مخابرات کشور ببرد.
هیات مدیره این شرکت، تا حدی که به فکر بورس بازی و فروش سهام هستند به فکر سرمایه گذاری، افزایش درآمد از راه فروش خدمات رقابتی به مشتریان و نیز ارتقای کارآمدی سازمانی - پرسنلی این شرکت نیستند.
 گذشت چهارده ماه از واگذاری مخابرات، و مبهم بودن وضعیت حقوقی و استخدامی قریب به 16 هزار تن از کارکنان این شرکت در سراسر کشور، ریشه در این داستان دارد. چرا که این موارد برای ایشان جذاب نیست.  اکنون "بی اعتمادی آشکاری" بین کارکنان مخابرات و این شرکت ایجاد شده است یک "بی اعتمادی مبین"!

۱ نظر:

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..