۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

ششم دی ماه، جلسه مدیران عامل استانها در ساختمان سردار جنگل!


خبر تایید نشده ی یکی از همکاران حاکی است که روز دوشنبه، ششم دی ماه، جلسه مدیران عامل استانها در مخابرات ایران (ساختمان سردار جنگل) برگزار خواهد شد.
خبرهای موثق و اطلاعیه های لازم در صورت دریافت، در سایت منعکس خواهد شد.
نشانی ساختمان مرکزی شرکت مخابرات ایران: بزرگراه شهید همت - ابتدای سردار جنگل 


این همکار محترم در پیامی برای...
ما نوشته است:


"خبر رسیده است که قرار است مدیران شرکت در روز دوشنبه 6/10/89 ساعت 10 صبح در ساختمان شرکت مخابرات ایران واقع در خیابان سردار جنگل گردهمایی و یا تجمع داشته باشند.
حال سووال اینجاست ،اگر این حرکت در راستای تجمع به حق صنفی کارکنان در روز چهارشنبه 1/10/89 باشد ،باید از انان حمایت و تقدیر و تشکر نمود و در غیر اینصورت اگر بحث تهدید و ارعاب مدیران در جهت برخورد با معترضین باشد باید در تداوم حرکت صنفی چهارشنبه ما نیز در مقابل ساختمان شرکت مخابرات ایران تجمع نماییم.
بهتر است اگر همکاران اطلاعات دقیقی از این برنامه دارند منعکس فرمایند.
(لطفا ترس را کنار بگذارید و در این سایت نظرات خود را بنویسید.)
((مشتاق تشکیل تشکل صنفی))" 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..