۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

نامه ای به مدیر سایت آینده نیوز


جناب فواد صادقی
مدیر مسئول محترم سایت آینده نیوز

با سلام
مطلب شما درباره"کاهش مجدد حقوق کارکنان مخابرات و افزایش حقوق مدیران"  ناقض حقوق رسانه ای است.
گویا فرستنده مطلب فوق به نشانی آن سایت محترم، سهوا منبع اصلی بیانیه را درج ننموده است. به اطلاع میرساند که منبع اصلی این خبر وبلاگ "مخابراتی ها" ست که یازده روز پیش از این آن را در قالب بیانیه جمعی از کارکنان مخابرات به همراه تصویر آن منتشر نموده بود. باعث امتنان خواهد بود تا نسبت به تصحیح خبر و درج نشانی مطلب اصلی اقدام نمایید.
پیشاپیش از توجه شما و همکاران محترمتان در آن سایت مستقل و وزین نسبت به صیانت از حقوق کارکنان زحمتکش صنعت آی تی کشور قدردانی می گردد.

وبلاگ مخابراتی ها

پس نوشت: ساعتی پس از انتشار این نامه، سایت مذکور عبارت "به نقل از وبلاگ مخابراتی ها" را به مطلب فوق افزود.

۱ نظر:

  1. آزاده کارشناس سالن دستگاه۱۰ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۳۸

    با سلام و تشکر از بانیان این سایت
    در پاسخ به مدیر محترم روابط عمومی عرض میکنم "
    حضرت عالی یک سال سر کار حاضر نشوید و بعد نه همه پرسنل بدنه مخابرات بلکه فقط پرسنل و کارشناسان فنی ( تغذیه نیرو ، کامپیوتر ، سالن دستگاه ، انتقال و .... ) اعم از شیفت و غیر شیفت سه روز سر کار حاضر نشوند . آنگاه خواهید دید که ما برای مخابرات چه میکنیم و چقدر حقوق میگیریم و شما برای مخابرات چه میکنید و چقدر میگیرید ؟

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..