۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

آمار بازدید روزانه



آمار رو به رشد بازدید روزانه از وبلاگ مخابراتی ها، نشانه لطف همکاران سراسر کشور است. این امر باعث دلگرمی و مسرت است. گرچه تعداد مشارکت کنندگان در نظر سنجی به یک درصد بازددیکنندگان هم نمی رسد و امیدواریم در روز های آتی بهتر شود. تصویر را ببینید.
.. البته این آمار، شمارگان خالص بازدیدکنندگان نیست. گویا مراجعه به لینکهای داخلی هم جز آمار محسوب می شود.

آمار بازدید وبلاگ در هشتم دیماه و روز قبل از آن
                       

۳ نظر:

  1. دوستان عزیز و همکاران گرامی

    وقت آن آمد خود بر خویش سالاری کنیم

    همه با هم یکصدا و هدفمند پیش بسوی احقاق حق خود و مبازه با فساد اداری حاکم بر مخابرات کشور با ارائه مستندات و برملا کردن و افشای ناعدالتی ها بکوشیم

    ای دلاور مردان عرصه تعهد و تخصص پیرور و سرفراز باشید

    پاسخحذف
  2. عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.آقایون باعث شدند بتونیم همدیگرو اینجا پیدا کنیم وانشاالله بزودی با ایجاد یک اتحادیه صنفی زمینه یک اعتلاف و اتحاد سراسری وبزرگ مخابراتی را فراهم کنیم

    پاسخحذف
  3. همکاران عزیز :
    بیایید خودمان سرنوشت خود را در دست بگیریم .
    انتشار نقطه نظرات شما باعث پر بار شدن این وبلاگ و در نتیجه افزایش اعتماد همکاران و همچنین بروز ترس از رسوایی برخی (وتنها برخی)از مدیران نالایق و مزدور میگردد و در صورت تشکیل یک تشکل صنفی ،زبان گویای همکاران در جهت احقاق حقوق حقه صنفی باشد. لطفا در این زمینه همکاری فرمایید.

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..