۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

قراردادیها: از تحصن در مقابل مجلس تا شکایت از مدیران مخابرات در دیوان عدالت اداری!

تبعیض درباره کارکنان قراردادی مخابرات
 در این نابسامانی که همه را فرا گرفته، وضعیت همکاران قراردادی اسفناک تر از گذشته شده است. کامنتهای این همکاران نشاندهنده خشم ده ساله ای است که می رود رو به طغیان و اعتراض مجدد گذارد. آنها همچنان از تفاوتهای شدید می نالند و کسی فریاد آنها را نمی شنود.
اخبار رسیده حاکی از راه افتادن حرکتهای جدیدی از سوی قراردادیها برای دست یابی به حقوق از دست رفته شان است. از تحصن در مقابل ساختمانهای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی گرفته تا طرح شکایت در کمیسیون خصوصی سازی مجلس و شکایت از مدیران مخابرات در دیوان عدالت اداری.
اخبار دریافتی در این باره منعکس خواهد شد. برای این همکاران آرزوی موفقیت می کنیم 

۱۸ نظر:

  1. در تاييد حرف دوستمون بايد بگم 10 ساله دارم بعنوان قراردادي كار مي كنم بخدا همش فكر مي كنم يا بايد از كشور برم يا از اين شركت.بالاخره هم اين اتفاق مي افته وهر روز بيشتر به اين مساله ايمان مي ارم.دليلش فقط و فقط سرخورده شدن از دست اين مديران عقده اي است.واقعا نمي تونم نفرت و كينه امو از مسئولين بيان كنم.بطور خاص باطني.يقين دارم تركش اين نفرت بالاخره روزي نصيب آقايون ميشه.براي خودم متاسفم.نيرويي داغوني مثل من ديگه اصلا بدرد شركت هم نمي خوره. انرژي واسه كار كردن نمونده.نياز به هواي تازه واسه تجديد قوا دارم حتي اگه از اين شركت برم.اپارتايت و تبعيض داغونمون كرده .همه عقده اي شديم و بي روحيه.اگرامثال هم روزي مثلا رسمي بشيم و مسئولي با نيروهاي تازه وارد و قراردادي چه رفتاري خواهيم كرد؟نمي دونم. فيضي و باطني و هيات مديره.لعنت به همه تون.تف تو روتون.بي شرفها

    پاسخحذف
  2. آقای باطنی یادت رفته اون روزی که ترسیده بودی و سراسیمه آمدی به ساختمان ویلا، چه قولهایی دادی؟

    اگر میخوای نژادپرستی کنی، لااقل صورت مسئله را حفظ کن و خیلی تابلو حق ما را نخور.

    پاسخحذف
  3. اي كاش يك اتحاديه كوچولويي داشتيم.اي كاش مي توانستيم فعاليت صنفي داشته باشيم.اي كاش مي توانستيم آزادانه و بدون ترس از برچسب زدن اعتراض مي كرديم.اي كاش.
    خوش به حال مسافرکش های میدان آزادی / هر روز آزادانه فریاد میزنند/ آزادی، آزادی

    پاسخحذف
  4. همکاران محترم لطفا در سطح اداره برای تعیین روز تحصن در مقابل مجلس یا ریاست جمهوری هر چه زودتر هماهنگی و اطلاع رسانی کنند. تاریخش را هم تعیین کنیم تا از طریق همین وبلاگ به اطلاع همه برسد.
    اگر خواهان تغییر این شرایط فاجعه آمیز هستیم باید همه بیاییم و ترس و محافظه کاری را کنار بگذاریم

    پاسخحذف
  5. قراردادی عصبانی از نژادپرستی و تبعیض۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۵۹

    بی شرفم اگر از این سیستم لعنتی بیرون نرم. سیستمی که در آن یک ... تو هم مجبوری برای بی عدالتی و روزگویی هایشان، به خود آنها التماس کنی!
    "به یزدان که گر ما خرد داشتیم
    کجا این سر انجام بد داشتیم"

    خسته شدم از این همه بیعدالتی و زورگویی و حق خوری و تبعیض.
    یک شارلاتان دروغگو و نژاد پرست به نام باطنی را گذاشه اند او بالا که نسبت به ما قراردادی ها، "احساسات نژاد پرستانه " دارد و احکام رسمی شدن ما بلوکه کرده و نمی دهد.

    الاهی خیر نبینی!
    مگر می شود سازمان مدیریت برای دویست سیصد نفر، حکم اشتباهی بزند با تمام مشخصات شخصی و سجلی و خانوادگی اش!
    خر خودتی!
    من از این حق خوری نمی گذرم

    پاسخحذف
  6. از ماست که بر ماست
    عزیزان همدرد این ظلم که به ما میشه حقهمونه وقتی سه چهار ماه پیش فراخوان دادیم که برای همین مواردی که الان شاهدش هستیم جلوی ساختمان ویلا تحصن کنیم همه دنبال سوراخ موش می گشتن و مرخصی بودن و ماموریت و هرار کوفت و رهر مار دیگه وقتی جلوی باطنی .... همه زبوناتون رفته بود .... چرا هیچکسی ناراظی نبود وقتی داشت هارت و پورت می کرد هیشکی .... نداشت حالا کاسه چه کنم دست گرفتین ترسوها یکم از این رسمیا یاد بگیرین دیدین چطور حرفشونو جلو بردن دیگه هم کسی در این مورد نظر نده چون خودمونو ضایع می کنین

    پاسخحذف
  7. از پیامهای "پام تهران آنلاین"۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۰

    کاش اون پنجشنبه شوم نبود.کاش قبلش مرده بودم .کاش مرده بودم و اینچنین حماقت نمی کردم که کارمند قراردادی شرکت مخابرات استان تهران شوم.آن هم به یک امید واهی و صرفا به یک قول تلویحی یکی از مدیران کنونی مبنی بر رسمی شدن.هر چه امروز به سر من آمده از آن پنجشنبه کذایی است که از مخابرات به منزل پدری تلفن زدند و گفتند از شنبه در مخابرات مشغول کار شو.من ساده باید می فهمیدم که امروز مخابرات به ما نیاز دارد و فردا که مشکلش حل شد دیگر نه پایبند قول است و نه برای من و امثال من تره خرد میکند.اینها به کنار منت هم میگذارند.آقای مدیر کنونی آینده من را شما سیاه کردید.حالا بعد از 10 سال باید مستاجر باشم؟؟من به شما و قول شما اطمینان کردم .من بیکار نبودم آقای مدیر.من در یک شرکت معظم خصوصی مشغول به کار بودم.صرفا به خاطر قول شما مبنی بر رسمی شدن این حماقت را مرتکب شدم.بین من و شما و کلام شما در روز قیامت خداوند داوری خواهد کرد.به امید آنروز.این درد دل من است.نه به کسی توهین کردم و نه باعث تشویش شدم آقای مدیر تالار.لطفا مطالب فوق را در سایت قرار دهید تا آنکس که مخاطب من است بداند چه آتشی به خرمن آینده من و امثال من انداخته است.باشد که دیگر جوانان این مرز و بوم را به سرنوشت ما دچار نکند.
    همکار سالن

    پاسخحذف
  8. قراردادي 10ساله
    بعدازده سال كاردراين شركت واين همه بي عدالتي درصورت امكان بايدازاين شركت رفت به شركتهاي خصوصي و... واين همه تجربه وآموزش رابايد به شركتهاي ديگر داد اين بهترين كاراست وبايدديدكي متضررميشود چون هرچه باشد دراين 10 سال به اندازه دوبرابر ديگر همكاران كارياد گرفته ايم

    پاسخحذف
  9. شنيدم قراردادمون اماده شده.فقط 100 هزارتومان به حقوق 88 ما اضافه مي كنند.شرم بر ما اگه زيربارش بريم.لعنت به تو باطني.روزگارهمه تونو سياه مي كنيم.اماده شيم واسه يك اعتراض دست جمعي.مرد و مردونه

    پاسخحذف
  10. مژده به قراردادیهای عزیز
    باتوجه به قانون کار چون تا کنون با ما قرارداد بسته نشده است به منزله نیروی رسمی تلقی می گردیم.لذابستن قرارداد مدت معین خلاف قانون کار میباشد وبه هیچ وجه همکاران عزیز زیر بار نروند.شک نکنید و قرارداد امضا نکنید

    پاسخحذف
  11. عزیزان قراردادی این صفحه را مطالعه فرمایند

    http://www.acclearn.com/forum/index.php/topic,8306.0.html

    پاسخحذف
  12. ته خطی: "مژده به قراردادیهای عزیز
    باتوجه به قانون کار چون تا کنون با ما قرارداد بسته نشده است به منزله نیروی رسمی تلقی می گردیم.لذابستن قرارداد مدت معین خلاف قانون کار میباشد وبه هیچ وجه همکاران عزیز زیر بار نروند.شک نکنید و قرارداد امضا نکنید"


    اگر امضا نکنیم چه میشود؟ فرایند و مصداق قانونی آن چیست؟

    پاسخحذف
  13. قراردادی/ پیام تهران۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰:۰۹

    مشكل قراردادي ها كي تمام ميشود؟شنيدم قراره صد هزارتومان نسبت به سال 88 افزايش پيدا كند.اگر چنين چيزي صحت داشته باشد فاجعه هست .دليل اينكار چيست؟آقاي تصميم گير.آيا حقوق خودت هم سال 89 صد هزار تومان افزايش پيدا كرد؟اصلا مشكل چيه كه نمي خواهيد قراردادي ها رو هم بعد 9 سال كار در شركت اميدوارتر كنند؟مثل بقيه حقوق بگيرند.مثل بقيه از امكانات استفاده كنند.چرا دوست داريد تبعيض باشه؟كي از اين شرايط سود مي بره؟چرا دائمي نمي شيم؟از طرفي ديگر آيتمهاي قرارداد سال 88 بر اساس قانون نظام هماهنگ اماده شده اما سال 89 بايد بر اساس قانون كار باشه .به هر حال شرايط اصلا خوب نيست.اميدوارم روزي برسه من هم با عشق - نه نفرت - خونه رو بسمت اداره ترك كنم.آمين.همكاران روابط عمومي.پارتي بازي نكنيد.خواهشا مشكلات ما قراردادي ها را هم انعكاس بدبد.

    پاسخحذف
  14. معنیش اینه که اگه کسی شکایت کنه مجبورن طبق این قانون رسمیش کنند و کلیه حقوق رسمی را از اول امسال پرداخت کنند.یک راه هم هست که تقدیر را به کائنات بسپریم.ولی "ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر ما بانفسهم"را فراموش نکنیم.اگه هنوز به ته خط نرسیدید صبر کنید!

    پاسخحذف
  15. ان الله لا یغیر ما بقـوم حتی یغیروا ما بانفسهم

    پاسخحذف
  16. ته خطی گفت: "...اگه هنوز به ته خط نرسیدید صبر کنید!.."
    من از دست تبعیضها حاضرم خرخره مسببان را درسته بجوم!

    پاسخحذف
  17. دوستان عزيز.متاسفانه قانون كار به نفع ما نيست .قانون جديد كار مي گويد اگر ظرف يك سالي كامل افرادي امثال ما قرارداد امضا نكنند دائمي مي شوند و چون هنوز يك سال كامل نشده ممكن نيست.اينو رفتم اداره كار سئوال كردم.ولي دليل نمي شه كه دست رو دست بذاريم و هر كاري دوست دارند با ما بكنند.ي جايي بايد شهامت خومونو نشون بديم.چند نفر بعنوان نماينده بچه هاي قراردادي بريم با فيضي صحبت كنيم.اگه جواب نداد اونوقت همه با هم يك روز بريزيم جلوي مجلس يا جلوي رياست جمهوري يا حتي جلوي اتاق وزير.واقعا اگه صحبت با اونها جواب نداد بايد آبرو و حيثيت نداشته شوتو بر باد بديم.

    پاسخحذف
  18. مرگ بر ظالم-ستمگر-ديكتاتور و نهايتا مدير بي لياقت

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..