۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

برگزاری انتخابات هیات مدیره صندوق 6 درصد تهران در سکوت!

روز چهار شنبه ، بیست و نهم دیماه 89 ، انتخابات اعضای هیات مدیره صندوق 6 درصد در سالن خیابان شادمان، مرکز شهید یگانه، برگزار خواهد شد. یکی از همکاران رفاه تهران به پیام تهران آنلاین گفته که مسئولین فعلی تمایل چندانی به برکناری خود ندارند از این رو اطلاع رسانی مناسبی درباره برگزاری این جلسه صورت نداده اند! او درخواست کرده که سایر همکاران هم در این جلسه شرکت کرده و خود را کاندید نمایند تا مدیران انحصارطلب سابق را برکنار نمایند!

۱ نظر:

  1. همکار خوزستانی۲۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۸:۳۴

    فروش املاک و مستغلات
    اخیرا مخابرات خوزستان کلیه املاک خود را جهت فروش به مزایده عمومی گذاشته بطور مثال ساختمان مرکز آموزش - ساختمان شبکه و ...در این مزایده چند نکته جالب وجود دارد:
    1- علیرغم اینکه ساختمان ها بعضا مورد استفاده بوده اند اما چند واحد منزل سازمانی ویلایی که مدیران خاصی اخیرا در آن سکونت گزیده اند در این لیست وجود ندارد!!
    2- ارزش ملک ساختمان مرکزآموزش حدود 7 میلیارد تومان برآورد شده بدلیل زیر بنا ، واقع شدن در بهترین نقطه وگرانترین نقطه شهر اما این ساختمان گرانقیمت قسمتی از آن در سال قبل بطور رایگان به یک دانشکده علمی کاربردی واگذار شد و امسال نیز با یک قرارداد مسخره در حالیکه ارزش اجاره ماهانه آن نزدیک صد میلیون بوده به یک دهم این قیمت واگذار شده تازه آنهم همراه با واگذاری امکانات آموزشی !!!
    3- دو مجتمع مسکونی که هرکدام 12 واحد بوده اند به دلیل سوء مدیریت سالهاست که خالی مانده بطوریکه پاتوق اراذل و اوباش و معتادین شده و آسایش اهالی را سلب کرده اند اگر کارکنان تا زمان مزایده در ملک باقی می ماندند نه تنها موجب جلب رضایت تعدادی همکار می شد بلکه نزدیک به صد میلیون تومان بابت اجاره منازل سازمانی عاید شرکت می شد اما بدلیل خای ماندن و تخریب این ملک ها آنها باید با قیمتی کمتر از پانصد میلیون تومان بفروش برسند
    4- جالب است که در وانفسای فروش منازل سازمانی و املاک شرکت در طی چند ماه قبل بیست میلیون تومان صرف تعمیر دو منزل سازمانی مدیران شرکت شده است

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..