۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

500 نفر از کارکنان مخابرات تهران از ابتدای سال 88 رسمی شده اند اما هنوز قراردادی اند!


یکی از همکاران قراردادی تصویری از صفحه اتوماسیون خود گرفته و برای ما فرستاده است او نوشته:
 "پس از پیگیریهای انجام شده در مخابرات استان تهران مجوز استخدام رسمی قراردادیها از ابتدای سال 88 صادر شده بود. به همین دلیل نیز احکام آنان در حوالی مرداد ماه 88 صادر و در اتوماسیون قرار گرفته بود. همان روزها، تعدادی از همکاران قراردادی که به طور اتفاقی به صفحه احکام شغلی در اتوماسیون خود سر زده بودند، متوجه این امر شده و با خوشحالی از آن پرینت گرفته بودند.
اما ...
چند روز بعد که به من و دیگر دوستان خبر رسید، پس از مراجعه به صفحه شخصی خود در اتوماسیون متوجه شدیم که آپشن دانلود احکام غیرفعال شده و اجازه رویت آنها و پرینت داده نمی شود!

سندی که نشان میدهد  کارکنان قراردادی از ابتدای سال 88 رسمی شده بودند

گویا در همان روزهایی که واگذاری مخابرات در بورس جدی تر شده بود، مدیران بی انصاف و ظالم مخابرات از جمله آقای باطنی، احکام صادر شده را از روی سایت برداشته بودند تا وضعیت ما پس از ده سال همچنان نامشخص و مبهم بماند.
بعدها وقتی از آنها پرسیدیم که چرا احکام ما را از روی سایت برداشتید ادعا کردند که اشتباه شده بود! مگر ممکن است حکم رسمی شدن برای تعداد زیادی از افراد از سوی سازمان مدیریت صادر شود و تمام مشخصات نام و نام خانوادگی و محل تولد و نام پدر و مشخصات پرسنلی آنها، دقیقا همان باشد که هستند و بعد ادعا کنند که این امر اشتباهی رخ داده؟ مگر امکان دارد در سازمان مدیریت، عده ی زیادی از افراد اشتباهی، رسمی شوند؟
از دست این ظلم مضاعف به کجا شکایت بریم؟ چرا مدیران تنگ نظر، مانع از رسیدن احکام رسمی شدن ما به دستمان شدند. مگر قرار بود سفره آنها را تنگ کنیم؟ یا شاید قرار بود مدیران برای خریدارجدید خود شیرینی کنند؟
امیدوارم دوستانی که موفق به گرفتن پرینت شده اند، با حذف نامها و نشانی ها، آن را به سایت بفرستند تا در معرض دید و قضاوت عموم قرار گیرد.
خواهش می کنیم اگر کسی از همکاران کارگزینی این مطلب را می خواند اطلاعات بیشتری درباره چند و چون این کار عجیب و تاریخچه پیگیری کار قراردادیها در سازمان مدیریت و دلایل نرسیدن احکام رسمی به دست ما در اختیارمان قرار دهند.".

۴ نظر:

  1. من خودم احکام تعدادی از همکارانو دیدم.دقیقا مشابه همکاران رسمی با تمام آیتم هایش .بی کم و کاست.واقعا همه خوشحال شدند اما بعدا بچه های کارگزینی گفتند که اشتباه شده بود.لابد توقع داریم باور کنیم.
    همکاران محترم کارگزینی.جناب آقای مروجی! واقعا به چه قیمتی حاضر شدید دروغ بگید؟چی گیرتون اومد؟چرا زیر بار رفتید؟مگه تا کی می خواهید مسئول بمانید؟اصلا کسی میداند تا کی زنده می ماند.چرا حق و نا حق می کنید؟از مدیران که همه ناامیدند.آقایون همکاران و آخرتشونو با هم فروختند.شماها هم اره!

    پاسخحذف
  2. من فکر می کنم از طریق دیوان عدالت اداری می توان از مسئولان مخابرات تهران شکایت کرد. چون جلو ابلاغ احکام دولتی را به مستخدمان دولت گرفته اند...کاش همکارانی که حکم خود را پرینت گرفته اند، با چند وکیل مشورت کنند و شجاعانه در دادسرای کارکنان دولت اقامه دعوی کنند انشا لله که مشکل این عزیزان هم حل شود. کاش همینطور که نویسنده مطلب فوق گرفته،
    همکارانی که "..که موفق به گرفتن پرینت شده اند، با حذف نامها و نشانی ها، آن را به سایت بفرستند تا در معرض دید و قضاوت عموم قرار گیرد" و آبروی این مدیران دروغگو برود. باید مشخص شود به چه دلیل دست به این عمل بسیار زشت و ناپسند زده اند و چه کسانی مانع ابلاغ احکام شده اند

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. قراردادی= ایدزی!۱۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۵۸

    ... هیچ امیدی به بهبود شرایط نداریم. به قول آقای فیضی تنها اسم قراردادمان تغییر خواهد کرد تا بیشتر حق ما را بخورند. از همه همکاران قراردادی خواهش می کنم که دست از ترس و محافظه کاری بردارند

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..