۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

خماری ما از پاداش دی و عیدی بهمن!

همه چی آرومه ، من چقدر خوشحالم ، ...منو با لالایی دوباره خوابم کن.. بگو این آرامش تا ابد پا بر جاست..(دانلو آهنگ از  اینجا )

عده ی زیادی از ما دچار خماری پاداش دی ماه و عیدی در راه بهمن شده ایم!  همین خماری ما را از تکاپوی یک ماه پیش برای تجمع و اعتراض صنفی و ... انداخته، تقاضاها و مطالبات ....
تا حدود زیادی فروکش کرده و همه سر در کار خویش فرو برده اند تا خیال مدیران از اثر این مخدرهای فصلی! کاملا جمع باشد!

عده ای از همکاران هم مجدانه مشغول گرم کردن  تنور مراسمات روتین بهمن هستند تا مدیران متعهد به این وسیله پُز بدهند و جای خود را محکم تر کنند!

گویا فراموش کرده ایم که یک ماه پیش چه خواسته هایی داشتیم و به هیچیک از آنها دست پیدا نکردیم!

روز های بهمن و اسفند به سرعت طی خواهند شد و تعطیلات سالانه نوروز هم از راه خواهند رسید، تا همچنان وضعیت ما مبهم و بلاتکلیف بماند! لااقل تا اردیبهشت سال بعد! تا وقتی که مدیران شرکت از مسافرتهای خارجی شان یکی یکی برگردند!

تا اطلاع ثانوی،  آنها ما را با آبنبات هایی که داده اند سرگرم خواهند نمود تا دُرهای غلتانی را که گرفته اند با کمال آرامش از راست و ریس بودن امورات و اوضاع شرکت، در مسافرتهای سالانه خرج کنند!

مسافرت خوش بگذرد! کاش قبل از رفتن تکلیف ما را با خودتان و خودمان معلوم کنید!


۳ نظر:

  1. من هم کاملا موافقم
    من به عنوان کسی که همیشه در مسابقات مقام می آوردم اینبار در مسابقات شرکت نمی کنم ولی فکر می کنم در این مساله تنها هستم.
    فکر می کنم باید از فکر مقام ورزشی و کارتهای خرید جایزه و ... بیرون بیاییم تا نتوانند به قول شما ما را با آبنبات سرگرم کنند.

    پاسخحذف
  2. حق و حقوق خودمونو نمي دونيم.اونهايي هم كه مي دونند كاري نمي كنند.اصلا جوري شده آقايون هر كاري دارند با كارمندان مي كنند و صدامون هم در نمي اد.به تفاوت پرداختها طي چند ماه توجه كنيد.فقط تو محافل خصوصي غر مي زنيم.دارند به شعورمون توهين مي كنند.آدمهاي عجيبي هستيم.جلوي مديران خم مي شيم و پشت سرشون حرف مي زنيم.در درجه اول بايد از خودمون شروع كنيم.بعدش بايد تشكيلاتي كار كنيم .بايد كانون يا صنف كاركنان تشكيل بديم تا بموقعه اش مدافع حقوق از دست رفته مان باشه.راه ديگري نداريم

    پاسخحذف
  3. باسلام
    بیایید منافع دراز مدت و چند ساله مان را فدای یک پاداش که به قصد آرام کردن کارکنان داده شده ننماییم. بامید پیروزی

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..