۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

پولشویی در شرکت مخابرات ایران!


یکی از همکاران ما مطلبی تحت عنوان "پولشویی توسط یکی از مدیران شرکت مخابرات ایران برای ما ارسال داشته است. او نوشته است:
"پولشویی عبارتست از هرگونه عمل یا شروع به عملی به منظور پنهان ساختن یا تغییر ماهیت غیرقانونی درآمدهای حاصل شده به نحوی که به نظر می رسد منشا تحصیل آنها قانونی بوده اند. 
یک نمونه از پولشویی که در شرکت مخابرات ایران صورت گرفته طرح قرارداد با بیمه ایران است. با توجه به اینکه بیمه ایران شرکت خصوصی و درقبال فعالیتی که انجام می دهد هزینه دریافت میکند و می بایستی که از امکانات خود بیمه ایران استفاده نماید . ولی آقای الف.  مدیر کل .... در شرکت مخابرات ایران در تفاهم نامه ای خارج از قرارداد مذکور استفاده از امکانات شرکت و پرسنل مخابراتی را برای بیمه ایران آزاد گذاشته است که به زبان ساده قانونی کردن کار غیر قانونی (پولشویی) است"
این همکار محترم در پایان نوشته است که : "رانت میلیاردی و خیانت های دیگر آقای الف. در حق کارکنان شرکت مخابرات ایران و شرکتهای استانی را جهت اطلاع همکاران بعدا در اختیار سایت قرار خواهد داد"

مخابراتی ها: با تشکر از این همکار محترم:
1- کاش روشن می کردید که این مدیر مخابراتی، چه امکاناتی از شرکت مخابرات را در اختیار بیمه ایران قرار داده است و میزان زیان وارده از این ناحیه چقدر بوده است؟ آیا ایشان در این حاتم بخشی از جیب کارکنان شرکت تنها بوده یا سایر مدیران شرکت هم می بایست برای اجرایی شدن این امر، در ان مشارکت می کردند؟ ایشان در قبال این کار چگونه دست به پولشویی زده است. لطفا بیشتر توضیح دهید
 2- برای اینکه وبلاگ به محلی برای طرح بعضی مطالب ناصحیح و غیرموثق علیه مدیران و یا دیگر کارکنان شرکت تبدیل نشود، تا زمان دریافت اسناد و مدارک مربوطه، فعلا نام و سمت فرد مزبور را اعلام نمی کینم. برای پیگیریهای بعدی از این همکار محترم خواهشمندیم که با یک ایمیل مستعار با ما تماس بگیرد

۳ نظر:

  1. چند روز پیش پیامکی برایم آمده بود در خصوص اقساطی بودن بیمه توسط یکی از شرکتهای بیمه (که نامش را فراموش کرده ام) برای کارمندان مخابراتی !
    می خواستم بدانم چه مرجعی و با چه حقی به خود اجازه داده است شماره تلفن همراه کارمندان را کاملا خصوصی است در اختیار شرکت بیمه قرار دهد. آیا در قبال این اطلاعات مبالغی رد و بدل شده است؟
    آیا این مساله به استعلام اخیر حراست از شماره تلفن منزل و موبایل کارکنان ارتباطی دارد؟

    پاسخحذف
  2. اگر کارمندان مخابرات را 30000 نفر و تعداد افراد بیمه انها را 3 نفر فرض کنیم به ازای ماهانه 2000 تومان حق بیمه 240 میلیون و سالانه 2 میلیاردو880 میلیون عاید شرکت بیمه می شود خدماتش را که همگی خبر داریم سودی که بیمه از این بابت میکند خدا عالم است . رانت و پولشویی یعنی این !

    پاسخحذف
  3. همکار خوزستانی۲۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۲

    این مورد در خصوص انتقال حسابها از یک بانک به بانکی دیگر هم وجوددارد که در ازای این خوش خدمتی وام های کم بهره هم به مدیران تعلق می گیرد

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..