۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

دادنامه کارکنان مخابرات هرمزگان به محضر سران نظام

همکاران هرمزگان با تنظیم شکوائیه ای که رونوشت آن به سران کشور از جمله رهبری نظام، ریاست جمهوری، بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، دیوان عدالت اداری و .. ارسال شده است، نسبت به وجود تبعیض و بیعدالتی، حق کشی، فاصله طبقاتی، و نیز جایگزینی خویشاوند سالاری به جای شایسته سالاری و تخصص محوری و نیز استفاده اختصاصی برخی از مدیران هرمزگان از امکانات ویژه، تبانی با مدیران بانکها برای دریافت تسهیلات ویژه، و...  اعتراض نموده اند.
تذکر: از همکاران هرمزگان خواهشمندیم، فایل تکست نامه با فرمت وورد را ارسال نموده یا متن آن را در نظرات همین مطلب درج نمایند تا از تایپ مجدد مطلب بی نیاز گردیم. متن نامه چنین است. تصویر این نامه عینا منعکس می گردد. برای دیدن نامه در اندازه واقعی روی آن کلیک کرده و آن را در دسکتاپ خود ذخیره کنید...

 صفحه دوم نامه را در ادامه مطلب ببینید...


 
مخابراتی ها: همچنانکه قبلا نوشته ایم: "مخابراتی ها" آمادگی دارد پاسخهای مدیران محترم یا روابط عمومی آن شرکت را نسبت به شکایات مطروحه توسط همکاران در این وبلاگ به صورت مستقل و مبسوط منعکس نماید. مشروط بر اینکه در کاغذ آرم دار شرکت نوشته شده باشد، توسط فرد مسئول و معتبری  امضا شده باشد و اسکن نامه به نشانی ایمیل ما ارسال شده باشد.

۱ نظر:

  1. همکاران محترم استان هرمزگان :هرچند نتوانستم متن شکواییه شما را بخوانم اما،مارا در همیاری و همپیمانی خود شریک بدانید.ما باشما هستیم.

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..