۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

کامنتهای برگزیده (1): آقای فیضی! وقتی بروی، اعتماد مبینی ها ما را با چوب توافقات تو خواهند نواخت!

از کامنتهای مطلبی درباره مدیرعامل مخابراتجناب آقای فیضی! خیانتی که شما به مخابرات و کارکنان آن کردید در تاریخ مخابرات ثبت خواهد شد ای کاش نگاهی..
 به نحوه خصوصی شدن سایر شرکتهای دولتی داشتید تا اینچنین آینده کارمندان محترم شرکت را به دست این نظامیان از ... بی خبر نمی دادید . پتروشیمی اراک هم خصوصی شد ولی کارمندان بخش دولتی به عنوان مامور به خدمت در این شرکت مشغولند و حقوق و مزایایی آنها نجومی افزایش یافت و به عنوان ناظر بخش دولتی آقایی می کنند ولی شما توافق ننگین کردید که بخش خصوصی تا 5 سال ملزم به نگهداری پرسنل فعلی می باشد که از تاریخ 18/8/88 بیش از یک سال آن هم گذشته است . داشتم فکر می کردم حالا که شرکت بی اعتماد مبین دستش زیر سنگ است و اینچنین حقوق کارمندان را لگدمال می کند وای به حال 4 سال بعد که دیگه هرکه اعتراضی بکنه طبق توافق با صابر فیضی خائن از شرکت می دازنش بیرون . آقای فیضی مطمئن باشدآه این به اصطلاح خودت کارگران مخابرات گریبان ... (شما را) را به زودی خواهد گرفت .
کارمند خسته از بی عدالتی  

۱ نظر:

  1. آقای فیضی .همه رو فروختی.مفته مفت.چقدر گیرت اومد؟ارزششو داشت؟فکر کردی دنیا همین جور می مونه؟حقوق هارو کم کردی.واسه رئیسات خوش رخصی هم که می کنی.فکر کردی فراموش می کنیم؟واقعا فکر می کنی گدر زمان همه چی رو درست می کنه؟قراره معوقاتو هم که از برج 6 حساب کنید که روسات حال کنند.درسته؟همه اینا می گذره و روسیاهی به زغال می مونه.خواهیم دید.منتظراستقبال خانواده بزرگ مخابرات بعد از بازنشستگی ات باش.این پیام به تمامی مدیران همکارفروش مخابرات است.از جمله شما

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..