۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

همکارنیوز (1): خبرهای ویژه درباره حقوق و معوقات

 خبرهای ویژه ی ارسالی توسط همکاران محترم به نام خودشان تحت عنوان "همکارنیوز" درج خواهد شد. با تشکر از "غریب آشنا" همکار فعال سایت، که اولین خبرهای ویژه را برای ما ارسال کرده، خبرهای ایشان با اندکی ویرایش تقدیم می شود:
" خبر اول: شایعات تایید شده در خصوص احکام این است که: حقوق از تاریخ هجدهم آبان (روز واگذاری مخابرات) تا پایان سال 88 برابر با همان احکام دولتی سال 88 محاسبه وپرداخت خواهد شد. حقوق...
پنج ماه اول سال 89 ، با 10تا 13 درصد افزایش نسبت به 88 محاسبه خواهد شد. حقوق ابتدای شهریور 89 تا پایان سال 89 هم به مقدار 10تا12 درصد نسبت به حقوق دریافتی در آبانماه افزایش خواهد داشت. از ابتدای سال 90 نیز دریافتی ها نسبت به حقوق مهر 89 محاسبه خواهد شد. گرچه مطابق عملکرد گذشته مدیران، این دستورالعمل قابل تکذیب و اجرای مقررات غیر قابل پیش بینی است.

اکنون سوال اینجاست که مبنای این عملکردچیست؟ 
چرا تاریخ اجرای احکام شرکت واگذار شده در تاریخ 18/8/88 به تاریخ 1/6/89 تغییر پیدا کرده است.

خبر دوم: بعنوان مطلع در باره نتایج جلسه روز "دوشنبه سرنوشت مخابراتیها"، عرض میکنم که در روز "دوشنبه سیاه 6/10/89" مدیریت ... متالم از گردهمایی "چهارشنبه بزرگ" هیچ گونه جلسه ای برگزار نکرد که ...
نتایجی در بر داشته باشد. تنها جلساتی داخلی در ادارات و مراکز مخابراتی با موضوع ممنوعیت خروج از محل کار، توسط حراست و مدیریت ... برگزار شده بود. (این امر) نتایج درخشانی در همدلی و همراهی بین کارکنان داشته و و لکه ننگی بر دامن .... ها (!) گذاشت.

خبر سوم: اما در خصوص فروش اموال مخابرات خبر رسیده است که تلفن88888888 توسط بانک تات به مبلغ 000/000/600 ریال خریداری شده است.تجارت در مخابرات آغاز شده است."

۶ نظر:

  1. این خبر سوم کمی عجیب نیست؟ در سرایطی که همه بانکها به سمت دریافت شماره های چهاررقمی می روند جه نیازی است تا 60 میلیون بدهد که این شماره هشت رقمی را بخرد؟ چرا یک شماره رند چهار رقمی مثل 9620 بانک ملی یا صادرات نخرد؟ دوستانی که از لحاظ فنی اطلاع دارند پاسخ دهند که این شماره هشت رقمی در شرایط کنونی چه مزیتی دارد؟

    پاسخحذف
  2. شایعاتی هم که من شنیده ام:
    بن خواروبار: 160 توامن، حق مسکن 70 تومان

    پاسخحذف
  3. انشاله که خبرها درست باشه وگرنه مجبور می شیم که دوباره
    با همبستگی حقمون رو از اونها بگیریم

    پاسخحذف
  4. با تشکر از جناب اقای پچکورد گرامی
    به نظر میرسد خبر فروش تلفن 88888888 قابل تکذیب نباشد.
    کامنت درج شده به نام غریب آشنا در صفحه مسایل صنفی و شغلی تالار گفتگوی پیام انلاین متعلق به اینجانب نمی باشد و تقاضا مندم همکاری که از این عنوان استفاده نموده است در صورت امکان نسبت به تغییر آن اقدام نماید.

    پاسخحذف
  5. از همه چی بود بجز حرف سنوات گذشته اگر خبری در مور پرداخت هست لطفا بنویسید

    پاسخحذف
  6. در مورد تمدید بازنشستگی پیش از موعد هم اگر اطلاعی داشتین بنویسین کارکنانیکه بیش از بیست سال سابقه دولتی دارند وحالا مخابرات خصوصی شده و قرار بودشرکت مخابرات تا پنج سال بعد از خصوصی شدن قوانین قبل از خصوصی شدن مخابرات را اجرا کند بعد از بیست و پنج سال می توانند بازنشسته شوند یا فقط مخصوص کارکنان دولت که است که به اندازه ما سابقه خدمت دولتی دارند و فقط خصوصی نشده اند است این یعنی تبعیض!!؟؟اگر اینطور است برای این مورد هم باید راه حلی باشد. با تشکر

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..