بعد هم چند مصاحبه با این و اون ترتیب داده تا...
دلیل این موضوع را ثابت کند. ما نمی دانیم که نویسنده در هنگام انتخاب تیتر مطلب خود "زن ذلیل بودن" مخابراتی ها را تصور کرده یا خیر، اما کاش ایشان به اصل موضوع اماکن رفاهی می پرداخت و با انتشار آمارهای اداره رفاه مقایسه می کرد که مدیران و نورچشمی ها، " چه وقتی، چند بار و به کجا" رفته اند و کارکنان دیگر " چه وقتی، چند بار و به کجا" ها رفته اند! تصور عمومی بر این است که برخی از نورچشمی ها در استفاده از اماکن رفاهی تسهیلات ویژه ای نسبت به بقیه دارند.
افراد استفاده کننده از اماکن مخابرات در کیش و شمال و مشهد، در تعطیلات آغاز سال و بهار و تابستان ها، تفاوت بسیار فاحشی با همکارانی دارند که در باقیمانده ی سال، ماه رمضان و زمستان و پاییز از آنها استفاده می کنند!
اتفاقی که عینا در مورد بورسهای خارج از کشور می افتد. مدیران و روسای ادارت و معاونان آنها، در زمان مورد نظر، رنج سفر به خارج از کشور را به جان می خرند! و کیف های مسافرتی را می برند برای آوردن سوغات! اما به هنگام نصب و نگهداری سیستمها، کارشناسان لباس و کیف ابزار می برند برای کار!
آقای پیام تهران! کبابش را دیگران می خورند، میخوای ما را با بوی کباب خوشحال کنی؟ خودتی برادر!
با سلام
پاسخحذفاینجانب تا کنون بعد از 20 سال خدمت هنوز موفق به استفاده از اماکن رفاهی نشده ام
چون همیشه اسم من یا در ماه رمضان و یا در موقع امتحانات مدرسه از قرعه بیرون میاد
تابستان امسال من از دو ماه قبل برای مرداد ماه جهت مهمانسرای همدان ثبت نام کردم اما دو هفته قبلش به من اطلاع دادند که در این تاریخ جلسه مدیران قراره برگذار شه و در ماه رمضان جا خالی است
همکاران عزیز استفاده از اماکن رفاهی مخابرات که به ما و شما نمیرسد جای خودش را دارد.اگر مدیران سطح پایین از اماکن در تابستان و عید استفاده می کنندبروید و مدیران مخابراتی را ببینید که در سواحل آنتالیا و دوبی و... مشغولند. نمونه واقعی اش داود خان زارعیان معروف به داود ترک سل است که سواحل ترکیه او را خوب می شناسند.
پاسخحذفهر گاه اسم اداره رفاه و اماکن رفاهی را می شنوم اعصابم خرد می شود و علت وجود چنین اداره یی در شرکت برایم معما می شود . گذشته از رفتار بد و غیرمحترمانه و جوابهای سربالای کارکنان اداره رفاه ( اماکن رفاهی )( البته آقای بهنام حسین زاده فکر بد نکند ) که گویی مایملک پدریشان را رایگان در اختیار خلق خدا می گذارند ، یا از شرط و شروطی که برای هویت افراد همراه می گذارند ، ( تو گویی که نماینده ی نکیر و منکرند ) و یا از بی توجهی و بایگانی درخواست های کارکنان ساده ( که گویی سفره ی زیر صبحانه اند ) ، از تلفن جواب ندادند ها و از پیچادن ارباب رجوع ها ، خواسته از کرج آمده باشند یا از طبقه پانزده ، همه و همه به کنار آنچه غیر قابل انکار است اختصاص بهترین تاریخ ها به خواص و مابقی عوام است . البته تمام کنسلی های زمان های خوب و سهمیه های استفاده نشده نیز نصیب دوستان و نزدیکان اداره مربوطه می گردد . قصه ی آمار های ارایه شده نیز ناگفته پیداست
پاسخحذفدر یکی از شماره های مجله پیام پیشنهاد جالبی بود مبنی بر اینکه تمام اماکن رفاهی را بفروشند ، پولش را در بانک گذاشته سود دریافت کنند . با چند آژانس معتبر مسافرتی قرارداد ببندند و همکاران را به آنجا معرفی کنند و سهم شرکت را از محل سود به آژانس پرداخت کنند.
بله مخصوصا آقای الف در رفاه ساختمان طالقانی
پاسخحذفمن چند سال قبل اسمم برای ویلای شمال اعلام شد که به جای یکی از همکاران چون بارها از ویلای شمال استفاده کرده بود منو معرفی کردند زمانی که معرفی نامه اداره رو به رفاه طالقانی بردم آقای الف به من گفت که همان همکار آمده و معرفی نامه رو گرفته ودر پاسخ به اعتراض من که ایشان قبلا مکررا از ویلا استفاده نموده اند گفتند که معلوم شده ایشان تا بحال از ویلای شمال استفاده نکرده اند
وقتی به امور اداری مخل خدمت خودم مراجعه کردم معلوم شد که آقای الف دوست قدیمی همکار ما بوده و سرخود نامه ویلا را به ایشان داده و همکارمان آقای میم -الف بیچاره قبلا هم قانونی و هم غیر قانونی از ویلای شمال استفاده نموده اند
و حال هم حق من و خانواده ام را ضایع نموده و برای چندمین بار از امکانات رفاهی شمال استفاده کرده اند