۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

پیشنهاد: تحریم برنامه ها و مسابقات بهمن ماه امسال تا تحقق خواسته ها


یک پیشنهاد رسیده از سوی همکار ما:
در شرایطی که هنوز اخبار امیدوار کننده ای از تغییر شرایط و یا قبول خواسته های صنفی کارکنان شرکت دریافت نشده است، ارگانهایی در داخل شرکت در تدارک سوء استفاده از حضور همکاران برای گرمی بخشیدن به مراسمات متداول در بهمن ماه امسال می باشند.
این در حالی است که برخورد نامناسب با همکاران شرکت کننده در تجمعات گذشته و نیز امنیتی کردن فضا توسط مدیران شرکت، زمینه ی حضور مجدد در اجتماعات اعتراضی سخت تر شده است. از این رو تنها راه باقیمانده، نشان دادن اعتراض به روشهای کاملا مدنی است.
 اکنون فرصت مناسبی است تا همه همکاران در سطح کشوردر یک حرکت اعتراضی کاملا مدنی، متحد، یکدل و یکصدا در یک حرکت جمعی، مشارکت در هر گونه سخنرانی، راه پیمایی، مراسم، مسابقات ورزشی و یا فرهنگی عقیدتی را تا تحقق کامل خواسته ها تحریم نمایند.
امیدواریم این پیشنهاد مورد توافق همکاران قرار گیرد.

پیوست: دعوت استان تهران از کارکنان برای مشارکت در مراسمات و مسابقات دهه فجر!

۴ نظر:

  1. به نظر من حرکت بسیار شایسته ایه و ما باید حتما با مصالمت و متانت به روشی کاملا مدنی با این قضیه برخورد کنیم چرا که طرف از نظر منطقی کاملا در موضع انفعالی است وبخوبی میدونه که اگه به منطق و استدلال و عدالت باشه خیلی راحت محکوم میشه بنابراین خیلی سعی دارند جو رو متشنج کنند و صورت مسئله رو عوض کنند کاری که دوستان نظامیمون طی دوسال اخیر نشون دادند استادش هستند پس ما باید حرفمون این باشه که خواهان احقاق حقومون از طریق گفتگو و استدلال هستیم و اعتراضمون رو هم به روش مدنی نشون بدیم مطمئن باشید حتما موفق میشیم دوستان .
    نترسید نترسید ماهمه با هم هستیم

    پاسخحذف
  2. بنده با پیشنهاد موافقم ولی نه با این روش
    چرا که بر اساس اطلاعات درز کرده تعدادی از همکاران به حراست دعوت شده و مرد بازخواست علت حضور در ساختمان سردار جنگل قرار گرفته اند و قصدشان سیاسی کردن این خواسته به حق صنفی بوده است. پس نباید گزک به این افراد خودفروش داد.
    "حراست ترسی ندارد بلکه حراستی ها ترسیده اند."
    قصد و غرض از احضار به خیال خامشان ایجاد ترس در همکاران است ولی ذهی خیال باطل چرا که خواسته حق است و غیر سیاسی
    والسلام

    پاسخحذف
  3. من هم موافقم
    با عدم شرکت در این گونه مراسم می توان قدم موثری در این زمینه برداشت

    پاسخحذف
  4. صد در صد موافقم.نافرماني مدني نسبت به تصميمات مديران ارشد شركت امريست ضروري.اين حداقل دهن كجي مابه بي تفاوتي- بي تدبيري- بي لياقتي - مسوليت ناپذيري و... اقايان است

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..