۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه

همکاران ITI در خیابانهای شیراز: زندگي، معيشت، حق مسلم ماست!

 ایسنا: همکاران شركت مخابراتي راه دور ايران (ITI) در اعتراض به عدم اجراي مصوبات دولت در مورد اين واحد صنعتي،‌ حدفاصل ساختمان  استانداري فارس تا سازمان صنايع و معادن اين استان را راهپيمايي كردند.
آنها با شعار «زندگي، معيشت حق مسلم ماست» ، «مصوبات دولت اجرا بايد گردد» و «20 ماه حقوق كارگر پرداخت بايد گردد» خواستار تسريع در اجراي مصوبات دولت و پرداخت مطالبات معوقات خود شدند.


همکاران ITI در خیابانهای شیراز: زندگي، معيشت، حق مسلم ماست!
کارکنان آی تی آی همچنين با حمل پلاكاردهايي واگذاري واحد صنعتي مخابراتي ITI به بانك ملي را محكوم كردند.
«جعفر قادري» نماينده مردم شيراز نيز با ابلاغ تذكري خطاب به رئيس جمهور نوشت: «علي رغم مصوبه سفر سوم دولت در فارس بر پرداخت كمك 15 ميليارد توماني به كارخانه ITI شيراز براي جبران بخشي از كسرهاي اين واحد توليدي، متأسفانه در پيچ و خم اداري وزارتخانه‌هاي دولتي اين مصوبه هنوز اجرائي نشده است. با عنايت به اينكه فشارهاي روحي و رواني زيادي متوجه پرسنل اين مجموعه است و كاركنان خدوم اين مجموعه در طرح‌ها و پروژه‌هاي توليدي زيادي مشاركت داشته و بخش عمده‌اي از نيازهاي كشور توسط اين واحد توليدي تأمين شده است، دستور حضرتعالي براي عمل به مصوبات دولت مايه امتنان است».
جعفر قادري همچنين به همراه 5 نماينده ديگر استان فارس به وزراي صنايع و معادن، ارتباطات و فناوري اطلاعات در مورد اجراي مصوبات دولت تذكر داده و خواستار تسريع در اجراي مصوبات دولت شدند.
به گزارش ايسنا، شركت مخابراتي راه دور ايران از 20 ماه قبل تا كنون و پس از واگذاري به بخش خصوصي به دليل مشكلات مالي دچار بحران شده و كارگران اين واحد صنعتي بحراني بارها براي دريافت مطالبات خود در شيراز و تهران تجمع اعتراض آميز برگزار كرده‌اند. 
همکاران ITI در خیابانهای شیراز: زندگي، معيشت، حق مسلم ماست!




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..