۱۳۹۰ فروردین ۲۳, سه‌شنبه

سهام کارکنان مخابرات: افت و خیز سهام و ابهام در سود!

اکنون که حدود دوسال از فروش پنج درصد سهام مخابرات به کارکنان آن با مبلغ حدود 1500 ریال گذشته، مبلغ هر سهم به کمی بیش از چهار هزار ریال رسیده است. این در حالی است که نحوه تملک این سهام توسط کارکنان هنوز مشخص نیست. اگر در شرایط حاضر این سهم در دست کارکنان بود، آنها سود زیادی برده بودند. گرچه از قبل قرار شده مبلغ اقساط سهام خریداری شده را از محل سود کسر کنند ولی  بسیاری از کارکنان مخابرات در حال حاضر مایل به خرید یکجای سهم خود از شرکت و فروش آن در بازار هستند.
سوال کارکنان مخابرات این است که چرا میزان بدهی سهام ترجیهی باقیمانده، به اطلاع کارکنان نمی رسد؟ ایا این از حقوق اولیه ی خریدار در یک معامله نیست؟

چرا مرجعی مانده بدهی سهام ترجیهی را اعلام نمی کند تا هرکسی مایل بود بدهی خود را تسویه و سهامش را آزاد کند؟

۱ نظر:

  1. با سلام وخسته نباشید خدمت همکاران عزیز
    میخواستم از همکاران خواهش کنم همگی در مقابل آئین نامه ی غیر کارشناسی احکام سال 90 اعتراض خود رانشان دهیم و مانع از صدور این احکام غیر منصفانه بشویم زیرا ظاهرا قرار است به آخرین حکم سال قبل 6% اضافه شود و افزایش سنوات و گروه و انتصابات 7 ماه آخر سال اعمال نگردد که این کاملا بر خلاف عقل و منطق و انصاف و قانون میباشد

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..