۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

کارکنان قراردادی دولت، رسمی می شوند/ قراردادیهای مخابرات، بازندگان اصلی فروش مخابرات

فروزنده معاون نیروی انسانی دولت دهم در هفتم اسفند 89 دستورالعمل تبدیل کارکنان قراردادی دولت،به نیروهای رسمی را به سازمانهای دولتی ابلاغ کرد. در این خبر آمده است: معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني با توجه به سوال هاي متعدد دستگاه هاي اجرايي در خصوص آن دسته از نيروهايي که مي توانند به موجب قوانين و مقررات موضوعه نسبت به تبديل وضع آنان اقدام کنند، دستورالعمل تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي به پيماني و رسمي را ابلاغ کرد.


با این حساب، قراردادیهای مخابرات، بازندگان اصلی فروش مخابرات به بخش (مثلا) خصوصی هستند و پس از ده سال همچنان گرفتار در چنبره تبعیض و ظلم و ستم مدیران مخابرات. چرا که اگر مخابرات واگذار نمی شد و در دولت می ماند با این آیین نامه، آنها هم پس از سالها انتظار رسمی می شدند

۶ نظر:

  1. نمي دونم چكار بايد كرد.چرا مسئولان اينقدر آب زيركاه هستند؟چرا؟چرا حسن نيت ندارند تا مساله اين بچه ها تموم بشه.اين خواسته زيادي واسه تعداد زيادي متخصص نيست.حداقل درخواسته واقعا.چشمهارا بايد شست.

    پاسخحذف
  2. با سلام
    پس از اقدام غیر قانونی خریدار مخابرات در خصوص تغییر وضعیت کارکنان از کارمندان رسمی دولت به کارکنان دائمی و بدون رضایت پرسنل ، خریدار مخابرات جهت چهار میخ کردن این معامله و پرسنل زحمتکش آن اقدام به تشکیل فرمایشی کمیته انضباط کار و طبقه بندی مشاغل نمودند و از آنجاییکه این انتخابات فرمایشی با لیستی دستچین شده خودشان تحت عنوان تایید صلاحیت شده ، با بی اعتنایی پرسنل مخابرات روبرو شد، در یک اقدام کودکانه اعلام نمودند که به شرکت کنان در انتخابات(یا بهتر بگویم انتصابات) به قید قرعه جایزه داده میشود.

    پاسخحذف
  3. شماره :

    تاريخ :

    پيوست :


    (سهامی خاص)

    بسمه تعالي

    بخشنامه شماره 9
    به : معاونتها / ادارات کل /دفاتر ستادی
    از : اداره کل منابع انسانی
    موضوع : اطلاع رسانی


    باسلام واحترام
    به پیوست لیست اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده جهت انتخابات مربوط به عضویت در کمیته های انضباط کار و طبقه بندی مشاغل ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به نحو مقتضی به اطلاع کلیه همکاران رسانده شود .
    لازم به یادآوری است که انتخابات مذکور فقط در یک روز (مورخ 23/12/89 ) برگزار خواهد شد.

    با توفيق الهي
    محمود گودرزی
    مدیر کل منابع انسانی

    اقدام كننده: 88613535
    4507558A
    www.tct.ir

    پاسخحذف
  4. شماره : 735/3773723

    تاريخ : 1389/12/21

    پيوست :



    (سهامی خاص)


    «دعا سلاح مؤمن ، نور آسمانها و زمین است» حضرت رسول اکرم (ص)
    بخشنامه شماره 11
    به: معاونتها/ ادارات کل / دفاتر ستادی
    از : اداره کل منابع انسانی
    موضوع: جایزه

    باسلام و احترام؛
    خواهشمند است دستور فرمائید مراتب زیر به نحو مقتضی به اطلاع کلیه همکاران رسانده شود:
    همکاران می توانند ضمن مشارکت در برگزاری هر چه بهتر انتخابات با رای دهی به نمایندگان خود در رده سرپرستان و کارکنان با قید قرعه جایزه دریافت کنند. این جوایز در صورت رسیدن تعداد رأی دهندگان به حد نصاب و عدم نیاز به برگزاری انتخابات دور دوم به شرح زیر می باشد :
    1- کمک هزینه خرید Lap top به تعداد 5 نفر به ازای هر نفر 000/000/10 ریال
    2- کمک هزینه سفر زیارتی به تعداد 5 نفر به ازای هر نفر 000/000/7 ریال
    3- کارت هدیه خرید به تعداد 20 نفر به ازای هر نفر 000/000/3 ریال
    4- کارت هدیه خرید به تعداد 30 نفر به ازای هر نفر 000/000/1 ریال

    با توفیق الهی
    محمود گودرزي
    مدير كل منابع انساني


    اقدام : 88613535
    /4517982

    پاسخحذف
  5. همكاران عزيز.مخابرات استان اصفهان قراردادهاي موقت همكاران قراردادي سال 89 را دقيقا منطبق با كاركنان دائمي تنظيم كرد.دم مديرانش گرم واقعا.دريافتي قراردادي ها بطور چشمگير افزايش پيدا كرد.نمي دونم تهرانيها چه مرگشونه

    پاسخحذف
  6. از وبلاگ مخابرات در روند خصوصی سازی مطلب ریر را انتخاب کرده ام شما هم نظر خود را بفرمایید:
    با سلام
    به نظر شما آیا از نظر حقوقی میتوانیم با گرفتن وکیل , با استناد به بند 5 مصوبه 29/1/89 هیئت دولت , اجرای آیین نامه حقوق را از ابتدای خصوصی شدن یعنی از 18/8/88 خواستار شویم ؟ چون ظاهرا بنا به دلیل واهی بالا بودن مبلغ هزینه , شرکت خصوصی ایین نامه را از تاریخ 1/6/89 اجرایی نموده است و سر کارمندان کلاه گشادی رفته است . فرض کنید آیین نامه مثلا سال 90 یا 91 تصویب میشد آنوقت مبنای محاسبه بایستی از سال 90 یا 91 می بود؟ آنوقت آیا همه ما اعتراض نمی کردیم؟ پس شانس آوردیم کار به آنجا ها نکشید! و الا من فکر میکنم با این همکاران نجیبی که مخابرات دارد اگر آیین نامه سال 93 هم تصویب می شد و از همان سال 93 هم اجرا می شد کسی دم بر نمی آورد ( سال 93 پایان مهلت 5 ساله تعهد نگهداری ما توسط بخش خصوصی است ! ) ....

    پاسخحذف

سلام همکار گرامی! اگر اکانتی در گوگل دارید، در گزینه های زیر، گزینه ی "حساب گوگل" را انتخاب و "نام کاربری و رمز عبورتان" را وارد کنید. متاسفانه دریافت انبوه نظرات با شناسه "ناشناس" مشکل ساز شده است. لطفا تا حد امکان از گزینه "ناشناس" در هنگام نظردهی استفاده نکنید به جای آن گزینه "نام/ سایت اینترنتی" را انتخاب و در پنجره بازشده، ترکیب "نام مستعار/ محل خدمت" خود را بنویسید تا در صورت ضرورت، فرد بعدی بتواند به آسانی به کامنت شما ارجاع دهد یا به آن اشاره نماید. نوشتن محل خدمت اختیاری بوده و نیازی به نوشتن نشانی اینترنتی در پنجره مربوطه نیست.
همچنین می توانید تصاویر، صوت، مدیا یا مدارک اسکن شده ی خود را به ایمیل وبگاه ارسال نمایید:
ictmaniran@gmail.com
از مشارکت شما سپاسگزاریم.

توجه توجه! اگر باکس مربوط به نظردهی دیده نمی شود، صفحه را رفرش کنید..